AndersT2 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Fant denne på nettet. http://www.thepcmodshop.com/AcrylicCase.htm Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 SFF=Small Form Factor, noe dette ikke er. Lenke til kommentar
djupedal Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Vel jeg syns den så ut som SFF jeg.. den er kubisk med sidelengde på 10.5", noe som ikke er spesielt stort... Uansett er ikke akrylkabinett noe for min smak.. Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg synes det var fryktelig stygt, en firkantet boks er i utgangspunktet ikke særlig pent, og når man da i tillegg bygger det i akryl... Nei, tviler på at det blir noen stor hit! Endret 20. februar 2005 av NakedChef Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 SFF=Small Form Factor, noe dette ikke er. Den er vel faktisk mindre enn shuttle sine bokser siden den er kubisk med alle sider i 26.67cm. shuttle sine er vel mye dypere Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Kan ikke si jeg likte formen nei.. Mye av vitsen med SFF er borte.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 I motsetning til alle andre her (tydeligvis), likte jeg det kabinettet ganske bra. Ikke spør meg hvorfor... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 SFF=Small Form Factor, noe dette ikke er. Den er vel faktisk mindre enn shuttle sine bokser siden den er kubisk med alle sider i 26.67cm. shuttle sine er vel mye dypere Den der er mye større enn en vanlig shuttle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå