cadazzo Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Når man kjøper nytt deksel til 6600 er det glass/plast til skjermen i dekselet vel ? Mulig dette er et litt dumt spørsmål, da alle andre deksler jeg har kjøpt har vært med glass (plast), men etter å ha sett på diverse deksler på QXL, ser det ut som om det ikke gjelder 6600. Er dette riktig eller lyver bildene? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 lurer på dette selv også.... plasten foran skjermen er så oppripa at jeg trenger nytt..... Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Er det ingen her som har kjøpt eller sett deksel til 6600? KZN; er du fornøyd med din 6600? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har selv kjøpt flere deksler til min 6600, både i butikk (utland) og gjennom eBay. Fra de jeg har handlet, så har dekslet alltid vært komplett; dvs. frontdeksel + bakdeksel + deksel over kamera (dvs. øvre del av den ringen). At nettopp beskyttelsen foran skjermen er med ser jeg nesten på som en selvfølge, det må da være med? Du kunne gjerne ha lagt med noen linker så jeg kunne ha tatt en titt selv og/eller kontaktet selgeren Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Remerser, takk for responsen. Jeg sier da også, at dette synes selvfølgelig, men jeg var midt oppi en QXL budrunde på en 6600 som var litt "sliten" , og tok en titt på de dekslene som var til salgs, og kunne ikke se om det var beskyttelsesglass til skjermen eller ikke, på noen av bildene. Ble derfor i tvil. Dersom dette var en spesiell løsning på 6600, ville det ikke være noe poeng i å kjøpe nytt deksel hvis skjermen var kjempeslitt. (greit å vite slik FØR man kjøper, ikke sant ) Er forøvrig enig med deg i at jeg kunne ha lagt inn en link til QXL sine sider, men var litt stresset, og håpet at noen faktisk hadde sett disse dekslene med egne øyne og kunne bekreftet at det VAR glass der. Nå endte det med at auksjonen ble avsluttet uten kjøp, så jeg får lete videre etter en rimelig 6600.... så nå har det ikke så hastverk lenger Lenke til kommentar
kzn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er det ingen her som har kjøpt eller sett deksel til 6600? KZN; er du fornøyd med din 6600? ja, det vil jeg absolutt si.. har satt i 512mb minnekort og da kan du legge inn utallige mengder med filmklipp, programmer, musikk, bilder osv... har ikke funnet noe negativt med den ennå så d Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Et tips hvis du skal kjøpe deksel og annet originalt utstyr til din 6600. Gå inn på mytrendphone dott et-eller-annet. `De har masse tilbehør. Der kan man kjøpe alt fra deksler til ekstra joysticker og slikt. Utrolig stilig. Skandinavisk butikk, forresten. Det står på lettlest dansk. Har ikke prøvd det selv, men det ser fint ut:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå