Gå til innhold

kde kiosk mode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
olear: fikk jeg hjelp? nei, dermed tok jeg ikke imot hjelp.

Hva F*** er det med deg. Les manualen da.

Altså, hva skal man med et forum hvis alle referer til manualer, det kan man gjøre med hva som helst.

Forum skal være til hjelp, men du må jo legge litt arbeid i det selv.

Lenke til kommentar
Første trinn er å lese manualen. Har du gjort det? Uansett, ingen som gidder å hjelpe deg når du bare ber folk om å holde kjeft.

Ja, jeg har lest manual.

Hvis alle skal si "Les manualen" som svar på alle innlegg så blir det ikke mye forum.

Ok, du har lest manualen. Hva er det da du ikke forstår/ får til med kiosk mode?

Du kan jo begynne innlegget med at du har lest manualen og det er noen punkter du ikke forstår eller lignende.

Lenke til kommentar

Du kan no sei kva som er problemet?

Grunnen til at folk refererar til manualar er fordi det står det svart på kvitt kva du skal gjere. Lite poeng i at folk her skrive ein ny manual for di si skuld.

Når du har lest manualen, er det godt mulig du fortsatt har problem, då kan du spørre her, men då har du meir spesifikke problem som er enklare å svare på.

Lenke til kommentar
har du ikke noe fornuftig å si så hold kjeft.

Grunnen til at vi refererer til manualer er at det oftest er forklart hvordan man gjør det der, hvis du hadde et problem så hadde vi enten hjelpt deg eller sendt deg til en FAQ.

Hvis alle hadde kommet med åpenbare spørsmål som: Hvordan bytter jeg katalog i "linuks", så hadde forumet blitt useriøst og kjedelig.

Inlegget ditt er rapportert.

Lenke til kommentar
har du ikke noe fornuftig å si så hold kjeft.

Grunnen til at vi refererer til manualer er at det oftest er forklart hvordan man gjør det der, hvis du hadde et problem så hadde vi enten hjelpt deg eller sendt deg til en FAQ.

Hvis alle hadde kommet med åpenbare spørsmål som: Hvordan bytter jeg katalog i "linuks", så hadde forumet blitt useriøst og kjedelig.

Inlegget ditt er rapportert.

Spurte jeg om hvordan man skifter katalog? nei. og var svarer på spørsmålet mitt åpenbart? nei.

ti still.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...