franksun Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hei, noen som kan forklare meg hvordan jeg setter opp dette? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du kan lese manualen. Lenke til kommentar
franksun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 har du ikke noe fornuftig å si så hold kjeft. Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) har du ikke noe fornuftig å si så hold kjeft. Er dette rett måtte å ta imot hjelp på? Man får ikke hjelp når man sier sånt. You're on your own ... Endret 19. februar 2005 av olear Lenke til kommentar
franksun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 olear: fikk jeg hjelp? nei, dermed tok jeg ikke imot hjelp. Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 olear: fikk jeg hjelp? nei, dermed tok jeg ikke imot hjelp. Hva F*** er det med deg. Les manualen da. Lenke til kommentar
franksun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 olear: fikk jeg hjelp? nei, dermed tok jeg ikke imot hjelp. Hva F*** er det med deg. Les manualen da. Altså, hva skal man med et forum hvis alle referer til manualer, det kan man gjøre med hva som helst. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Første trinn er å lese manualen. Har du gjort det? Uansett, ingen som gidder å hjelpe deg når du bare ber folk om å holde kjeft. Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 olear: fikk jeg hjelp? nei, dermed tok jeg ikke imot hjelp. Hva F*** er det med deg. Les manualen da. Altså, hva skal man med et forum hvis alle referer til manualer, det kan man gjøre med hva som helst. Forum skal være til hjelp, men du må jo legge litt arbeid i det selv. Lenke til kommentar
franksun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Første trinn er å lese manualen. Har du gjort det? Uansett, ingen som gidder å hjelpe deg når du bare ber folk om å holde kjeft. Ja, jeg har lest manual. Hvis alle skal si "Les manualen" som svar på alle innlegg så blir det ikke mye forum. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 utrolig så dere reagere .... Viss man eks har lest manual eller ikke og trenger hjelp så trudde jeg forumet VAR for å få hjelp. Ikke for å spør har du lest manual? Viss dere er så 100%imot å svare med en gang så går det an å gi litt hint da Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det blir ikke mye forum når folk ber andre om å holde kjeft heller. Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Første trinn er å lese manualen. Har du gjort det? Uansett, ingen som gidder å hjelpe deg når du bare ber folk om å holde kjeft. Ja, jeg har lest manual. Hvis alle skal si "Les manualen" som svar på alle innlegg så blir det ikke mye forum. Ok, du har lest manualen. Hva er det da du ikke forstår/ får til med kiosk mode? Du kan jo begynne innlegget med at du har lest manualen og det er noen punkter du ikke forstår eller lignende. Lenke til kommentar
franksun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 generelt oppsett. Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du kan no sei kva som er problemet? Grunnen til at folk refererar til manualar er fordi det står det svart på kvitt kva du skal gjere. Lite poeng i at folk her skrive ein ny manual for di si skuld. Når du har lest manualen, er det godt mulig du fortsatt har problem, då kan du spørre her, men då har du meir spesifikke problem som er enklare å svare på. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 nei. men viss man er UTROLIG stresset og vil ha en ting til å fungere. og alt man får slengt i fjeset er "les manual" så blir man sur..... Men men. jeg droppe ut av samtalen. Siden jeg ikke kan med dette som blir spurd om. Sorry for oftopicen Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 http://www.tldp.org/HOWTO/KDE-Kiosk-Mode/ Må det være KDE? Det er mye enklere å gjøre dette med f.eks Fluxbox eller lignende. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 har du ikke noe fornuftig å si så hold kjeft. Grunnen til at vi refererer til manualer er at det oftest er forklart hvordan man gjør det der, hvis du hadde et problem så hadde vi enten hjelpt deg eller sendt deg til en FAQ. Hvis alle hadde kommet med åpenbare spørsmål som: Hvordan bytter jeg katalog i "linuks", så hadde forumet blitt useriøst og kjedelig. Inlegget ditt er rapportert. Lenke til kommentar
franksun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 har du ikke noe fornuftig å si så hold kjeft. Grunnen til at vi refererer til manualer er at det oftest er forklart hvordan man gjør det der, hvis du hadde et problem så hadde vi enten hjelpt deg eller sendt deg til en FAQ. Hvis alle hadde kommet med åpenbare spørsmål som: Hvordan bytter jeg katalog i "linuks", så hadde forumet blitt useriøst og kjedelig. Inlegget ditt er rapportert. Spurte jeg om hvordan man skifter katalog? nei. og var svarer på spørsmålet mitt åpenbart? nei. ti still. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå