Ni kon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 De glade journalistene i Mobile PC Mag har satt sammen en temmelig bra liste over sine favorittdingser gjennom tidene og her er det mye gull. Mange vil nok være uenig i flere plasseringer på listen men alle viktige oppfinnelser over de siste 400 årene er her. Listen er laget etter et par kriterier; 1. Dingesen må ha elektronikk eller begevelige deler, 2. den må kunne brukes på egen hånd uten å være avhengig av andre oppfinnelser og 3. den må værei en håndterbar størrelse. oversikten finner du her Kjenner igjen flere av produktene her Glemmer aldri: 46. TEXAS INSTRUMENTS SPEAK & SPELL, 1978 Mye gøy med den Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det er veldig mye morsomt der, men favoritten min må garanter være nr. 25 (gamboy). Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nummer 90 (Metronomen) er morsom, har en maken liggende hos mine foreldre, dog helt sikkert en "replika", men den fungerer... Tikk takk tikk takk Min favoritt må vel være "luft-på-boks"... Enhver datamaskin's beste venn mtp støv Og min ikke-favoritt må vel være Tamagotchi (plass 86) fra 1996.. Grøss og gru... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Gameboy og Atari må være på toppen av lista mi... kan huske at jeg vokste opp med den driten. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Tamagotchi og Gameboy er vel det jeg er mest kjent med fra lista Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Rubiks kube e jo på vei inn igjen . Har 2 selv faktisk. En 4x4x3 som jeg ennå ikke klarer å løse og en 3x3x3 som jeg klarer i snitt på 46 sek. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Rubiks kube e jo på vei inn igjen . Har 2 selv faktisk. En 4x4x3 som jeg ennå ikke klarer å løse og en 3x3x3 som jeg klarer i snitt på 46 sek. en Rubiks kube men har ikke klart å løse den enda. helt umulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå