Kleifert Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hvis man liker Formel 1 spill, er GP4 og F12002 klassespill med super grafikk. Hvis man er ute etter andre typer bilspill er det vel bare å gjøre som meg: sette seg ned å vente på Toca Race Driver og evt. ColinMcRae Rally 3. mvh Jan Arve Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 hva med rallyspill da? colinmcrae 2 og rally championship xtreme er jo kongespill! ellers er det jo bare å laste ned en playstationemulator og spille gran turismo som bare det! Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Kjøp bil, kjør bil, vinn penger og trimm bil :wink: Street Legal! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Street Rod I og II er uslåelige klassikere, ja! Det første har jeg spilt i stykker disketten til omtrent! :wink: Sega kom med en GT "klone" til PC for en stund siden, heter "Sega GT". Grafikken er ikke så imponerende, men OK. Ligner _veldig_ på det første Gran Turismo. Personlig synes jeg følelsen i GT3 (PS2) er litt oppskrytt, mange PC spill med minst like troverdige kjøreopplevelser. NFS Porsche er ett av dem. Skal bli veldig interessant å se "TOCA Race Driver" når det kommer til PC i midten av januar. Ser svært lovende ut! Edit: Litt info om Sega GT kan du lese her: http://www.gamezone.com/gamesell/p16834.htm _________________ Kristian Aasgård Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Aasgaard på 2002-11-11 20:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå