SirAnderz Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Noen som vet om et spill lignende Gran Turisimo , sette ihop biler osv ... MÅ ha et sånt spill på data:) liker biler... noen forslag ?? og hvor jeg kan laste ned det oxo i så tilfelle ? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hvor du kan laste det ned? *vente på stenging* Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Du har Viper Racing da. Link til demo av dette har jeg ikke, men du kan prøve og søke på www.google.com Gammelt spill som iallfall jeg har hatt mange timer med moro sammen med :smile: Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 hehe.. hvar da seff demo jeg mente da... noen som hvet om hvor jeg kan kjøpe et sånt spell oxo ? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 23:26, bic-judge skrev:Du har Viper Racing da. Link til demo av dette har jeg ikke, men du kan prøve og søke på www.google.comGammelt spill som iallfall jeg har hatt mange timer med moro sammen med :smile: bra grafikk ellr da ? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Vet ikke om dette er i din kategori, men prøv å last ned demo av F1 2002. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Gearhead garage er et spill hvor du skal sette sammen biler. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 12:58, cbcb skrev:Gearhead garage er et spill hvor du skal sette sammen biler. Gearhead garage ... kan eg kjøre ? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 ellers så er jo Need for Speed 5 / porsche noe av det råeste du får da. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 alle need for speed er dårlige synes jeg:P men det er så.. Lenke til kommentar
Cantona Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 19:16, SirAnderz skrev:alle need for speed er dårlige synes jeg:P men det er så.. Need for speed spilla er nå noen av de bestebilspilla til pc Need for speed road challenge og Need for speed Porsche. Og liker du ikke bilene finner du over 1500 biler på http://www.nfscars.com Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 hmmm... vet ikke jeg da... Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Fyren spør etter spill ala Grand turismo og dere svarer med møkka spill som Need for speed? Fy skamme seg Lenke til kommentar
KjakanG Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Så langt jeg vet finnes det ikke noe som kommer i nærheten av Gran Turismo til PC, desverre. Håper snart noen spillutviklere kommer til vettet og lager et. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 hmm.. need for speed ser litt greit ut .. menne . hadde vert kult viss noen hadde laget omtrent som gta.. gå ut av bilen , stjele bil , kjøpe motor osv.. bare ikke oppdrag , men gjikk and og få våpen .. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Dårlig utvalg i bra bilspill på PC Beste for øyeblikket er vel NFS porche Challenge ja vil du kjøre bil så bør du kjøpe Xkasse...Den bombes! Eller PS2... Og med fare for å bli pælma til gokk vekk fra Gamer.no- forumet... TST = Litt Maktsyk? JEG BARE SPØR! Jeg sier ikke! [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-04 19:14 ] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Grand Prix 4 slippes i disse dager.. bedre grafikk enn dette skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Bra bilspill til PC må være NFS Porsche challenge(litt kjøp/salg, oppgradering og PORSCHE) Grand Prix 4, bra spill, bør ha en bra maskin hvis du skal kjøre max detail. Men jeg synes kongen er Gran Turismo, PS2 er verdt alle penga hvis du bare kjøper det spillet, uttalige timer underholdning.Har runna spillet, men mangler gull lappen på de heftigse klassene, noen som har klart dette??Tenker pa S-klasse spesielt. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 streetrodd 2 er jo gøy.. der kan en kjøre og mekke bil kjøpe bil og mekke på den osv,men d er i dos då.. men alikavel d er dritgøy :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå