bass_to_the_maxx Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 hei! kameraten min har en piratkopi av win xp. han for ikke bootet på win xp cd.. kan noen hjelpe? takker for alle svar!! Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 <ironi>Fint at du opplyser om at det er en piratkopi av Xp han har.... du får garantert hjelp da! </ironi> Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Du kan ikke boote fra en piratkopi av Xp uten videre. Piratkopien han har er inholdet fra XP-cd'en rippet, og inneholder (selvfølgelig) ingen bootsector. Det får du derimot hvis du har en original kopi av xp. Skal du installere XP må du ha ein windows opstartsdiskett som du har kopiert filen smartdrv.exe på. (c:/windows/). Du booter med cd-rom (seff), starter smartdrv, og finner deg fram til datamappen på xp-cd'en (i386?) og starter winnt.exe. ----------------------------------------------------Å spør hvordan en fixxer ting med en ulovlig versjon er det egentlig ikke noe gale med, fordi en spør jo ikke om noe som kan føre til ulovlige handlinger. Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 kan du sende meg den filen(smartdrv)? finner den ikke på Hdisken.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 bass_to_the_maxx se her om du finner oppstart diskettene http://www.windowsxp.nu/ Kjetil Lenke til kommentar
eught Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 det er alltid en god latter å få når noen sier at "jeg har brent <ett eller annet> men det virker ikke!". favoritten min leste jeg i incite en gang. det var en som hadde brent max payne som ikke kunne få det til å virke. han hadde lastet ne dnyeste patch og alt, men han fikk bare beskjed om å sette inn cden når han skulle spille det. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Når det gjelder Max Payne, må man legge det inn, la være å cracke, patche, SÅ cracke. Min WinXp-CD booter. Sikkert noen lamme folk som har kopiert på en lam måte med et lamt brenne-program. (CloneCD er tingen.) Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 hmm, moderatorene jobber visst bare etter faste tider....poster stenges i hutt å pine noen ganger, og andre ganger, som nå, reageres det ikke i det hele tatt :sad: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg ser det. Jeg forventet sterke reaksjoner. Blir vel å få høre det senere... Tror uansett at det ropes for mye "ulv, ulv" her. Men jeg syns oppriktig at de som faktisk har penger, bør kjøpe programvare og spill. Det er tross alt noen som skal leve av å lage det. Det er egentlig det samme som å rappe brød på Rema. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Joda, Win-XP booter det, men man må bare han den piratkopien som har mulighet for og boote..ikke alle kan det...sånn er det bare Lenke til kommentar
Gutefante Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Finnes mange guider på å lage winxp cd som booter, Men siden du bruker en piratkopi hjelper eg ikke deg med dette. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå