Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke boote fra en piratkopi av Xp uten videre. Piratkopien han har er inholdet fra XP-cd'en rippet, og inneholder (selvfølgelig) ingen bootsector. Det får du derimot hvis du har en original kopi av xp. Skal du installere XP må du ha ein windows opstartsdiskett som du har kopiert filen smartdrv.exe på. (c:/windows/). Du booter med cd-rom (seff), starter smartdrv, og finner deg fram til datamappen på xp-cd'en (i386?) og starter winnt.exe.

----------------------------------------------------Å spør hvordan en fixxer ting med en ulovlig versjon er det egentlig ikke noe gale med, fordi en spør jo ikke om noe som kan føre til ulovlige handlinger.

Lenke til kommentar

det er alltid en god latter å få når noen sier at "jeg har brent <ett eller annet> men det virker ikke!". favoritten min leste jeg i incite en gang. det var en som hadde brent max payne som ikke kunne få det til å virke. han hadde lastet ne dnyeste patch og alt, men han fikk bare beskjed om å sette inn cden når han skulle spille det.

Lenke til kommentar

Jeg ser det. Jeg forventet sterke reaksjoner.

Blir vel å få høre det senere...

Tror uansett at det ropes for mye "ulv, ulv" her. Men jeg syns oppriktig at de som faktisk har penger, bør kjøpe programvare og spill. Det er tross alt noen som skal leve av å lage det. Det er egentlig det samme som å rappe brød på Rema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...