Christian_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg er en gutt på 15 år (fyller 16 til sommeren juni). Og vet at det er lurt å være tidlig ute når man skal få itaki sommerjobb... Jeg har søkt litt rundt på nette men finner ikke noen stillinger som er beregnet for meg her jeg bor... Hvis jeg skal f.eks spørre i en butikk, er det bare å gå bort til kassa og spørre om jeg kan få en jobb eller hvor/hvordan skal jeg spørre? Trenger tips har aldri søkt sommerjobb før Takker for alle svar M.V.H Christian Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja no sånt. Du får sikker jobb på gård hvis du vil da Butikk. Mindre bedrifter. Vaktmester jobb?! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Ja no sånt.Du får sikker jobb på gård hvis du vil da Butikk. Mindre bedrifter. Vaktmester jobb?! nja var vel ikike det svaret jeg ville ha da tips.. hvordan, sted på netten o.l? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det blir litt værre Vet ikke egentli da. Finn.no google.no Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det blir litt værre Vet ikke egentli da. Finn.no google.no har prøvd begge deler men finner ingenting flere tips? Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Spør på kommunen, de søker altid folk til sommerjobber, klippe gress osv. Snakk også med tanter, onkler osv. om de vet om noen. spesiellt spør de du vet har en andmistrativ (leder) stilling, er ofte de som sitter med nøkkelen til hvem som får jobbene. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Spør på kommunen, de søker altid folk til sommerjobber, klippe gress osv. Snakk også med tanter, onkler osv. om de vet om noen. spesiellt spør de du vet har en andmistrativ (leder) stilling, er ofte de som sitter med nøkkelen til hvem som får jobbene. skal se på de kommunegreiene.. har hørt om noen som har jobbet der, skal vist være vekldig godt betalt når man er under 18 også... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=104495 sjekk ut Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Gah, dobbel Endret 22. februar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 deltidsjobb.no.... mye det samme som sommerjobb.no Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 deltidsjobb.no.... mye det samme som sommerjobb.no Spesielt siden sommerjobb.no er en tjeneste som deltidsjobb.no har, og dermed finner man de samme sommerjobbene på begge stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå