Dalon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei. Jeg får ikke slettet "Win-Tools Easy Installer (by WebSearch)" fra maskinen. Riktigere sagt får jeg slettet den, men så fort jeg kobler til internett igjen installerer den seg selv igjen. Først spretter det opp et vindu og spør om jeg vil installere den. Den gir meg alternativene JA eller SENERE, men innstallerer seg selv uansett hva man velger. Jeg har nå avinnstallert den så mange ganger at det går på helsen løs Håper en av dere eksperter kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hva gjør du for å slette det? "Legg til/Fjern programmer"? Du kan jo prøve å kjøre "Ad-aware se personal", helst i sikkermodus....og husk å oppdater det før du skanner! Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Ja jeg brukte "Legg til\fjern programmer" Og ja jeg har brukt Ad-aware og Spyboth Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Har lest at det faktisk kan hjelpe å ikke være koblet på nettet når du sletter det...?! Mulig du har prøvd det men? EDIT: sjekk ut her Endret 19. februar 2005 av fflex Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det har jeg prøvd ja. Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Dette er en maskin som jeg er så ”heldig” i å ha fått som et oppdrag av ei bekjent. Automatiske oppdateringer var satt til last ned, men IKKE installer, så der var ikke noe Service pact 2 nei. Brannmuren var heller ikke på. Popp opp vinduer spratt opp som kaniner av magikerens hatt. Og om ikke det skulle være nok så var det innstalert flere reklame-programmer som nærmest søkte etter dritt som ble lagt på maskinen. Kan for øvrig opplyse om at Ad-aware fant ca 1 600 ting å slette fra maskinen, så den var treg som et vondt år. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 haha, amatør! på en skolepc som jeg installerte ad aware på, så fann det 14000! tror dette må være en type rekord Skal søke igjennom flere når vinterferien er ferdig for og se om jeg kan slå den på min private har jeg aldri hatt mer enn 30 Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Hei "fflex" Så ikke at du hadde EDIT'et ditt innlegg. Det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 haha, amatør! på en skolepc som jeg installerte ad aware på, så fann det 14000! tror dette må være en type rekord Skal søke igjennom flere når vinterferien er ferdig for og se om jeg kan slå den på min private har jeg aldri hatt mer enn 30 lol da mann, 14 000 er ikke mye, på en skolepc (windows me) fant jeg 46000! uansett, slike progs er lettest å fjerne i safemode. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 haha, amatør! på en skolepc som jeg installerte ad aware på, så fann det 14000! tror dette må være en type rekord Skal søke igjennom flere når vinterferien er ferdig for og se om jeg kan slå den på min private har jeg aldri hatt mer enn 30 lol da mann, 14 000 er ikke mye, på en skolepc (windows me) fant jeg 46000! uansett, slike progs er lettest å fjerne i safemode. *bøye seg i støvet* Hvordan er det mulig å ha så mye dritt på en pc! Tror jeg gir opp å slå den rekorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå