Raggi Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har en kompis som nettop har startet band, og han lurte på om jeg kunne lage en button til han med bandlogoen på. Lillesøsteren min har en "button-maskin" fra en lekebutikk der du kan lage sånne. Det jeg trenger fra en av dere siden jeg ikke er flink på bilderedigering/tegning er att dere lager en logo jeg kan printe ut. Den bør vere i svart og hvit siden skriveren er ganske dårlig. Navnet på bandet er Royal Dispair, med eit dødningehode med en krone på som logo. Bildet må gå ann å klyppe ut som en runding, med diameter på 50mm på bildet og 70mm totalt, noe blir jo brettet rundt. Håper det er noen kreative sjeler som tar på seg oppgaven, litt lite å jobbe med siden bildet er så lite, men håper noen gjør eit forsøk. Er ikke sikker på om dette er postet riktig, men det var det nærmeste jeg kom. Moderator må gjerne flytte tråden, så vet jeg hvor jeg skal poste en annen gang. mvh raggi Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva syns du om denne da? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hva syns du om denne da? Jeg synnes den var dritbra! Han kompisen min synnes også det men han kunne godt tenkt seg att dødningehodet ikke smilte. Han synnes ikke det passet med navnet, jeg synnes det var bra sorgen i seg selv er jo att kongen er død, men han klarer fortsatt å se lyst på det og smiler Men uansett håper du og andre kommer med flere forslag, kanskje skrifttypen kunne forandres litt, den passet liksom ikke helt inn synnes jeg, skilte seg sån ut. Kan også la være å bruke hele navnet dersom det blir for langt bruke en omvendt R og en D i lag, som på dette bildet laget på 3sek i paint: Endret 21. februar 2005 av Raggi Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Kresne vi var da Alle ekte skjellethoder "smiler" jo... Leiter litt å ser jeg, kansje jeg gjør et forsøk til Endret 21. februar 2005 av ViVentis Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kansje litt vanskelig å lese bokstavene... Men jeg er ikke så gira på dette akkurat nå. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Var ikke for å være kresen, bare grett å få litt valgmuligheter, skal ikke se bort i fra att alt blir brukt til eit eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå