Gå til innhold

PEtition for WoW på linux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forsøkte å oppnå kontakt med Blizzard jeg også, angående at de mistet en kunde når de utelot Linux-støtte. Dette bryr de seg selvsagt ikke om før det blir mange nok av oss.

(Belkin derimot, svarte på mail. De svarte som tåper, men de svarte)

hva svarte de?

Lenke til kommentar
Jeg forsøkte å oppnå kontakt med Blizzard jeg også, angående at de mistet en kunde når de utelot Linux-støtte. Dette bryr de seg selvsagt ikke om før det blir mange nok av oss.

hva svarte de?

Med fare for å gå off-topic: De sa at chipsetet i wlankortet mitt bare var 'kompatibelt' med linux, ikke 'støttet'. Med andre ord: "Seil din egen sjø", og en tidig link til driverne man må betale for, som jeg aldri husker navnet på siden jeg ikke har dem inne.

Jeg bytta belkinkortet i et 3com.

Og det var nok off-topic.

On-topic: Har noen hørt noe fra Blizzard angående spill på GNU\Linux i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Hadde vært ålreit med WoW til linux. Hvor mye jobb er det å porte et spill som allerede kjører på et unixbasert OS med opengl? Jeg tror det hadde vært lett som en plett, men blizzard gidder rett og slett ikke. Men man kan jo håpe!

Money rules the world. Blizzard kommer aldri til å porte noen spill til Linux før brukermassen er stor nok til at man faktisk tjener penger. Å porte et spill er ikke bare bare. Det at spillet allerede er gitt ut er også et minus.

Flere spill til Linux nå! :thumbup:

Lenke til kommentar
Money rules the world. Blizzard kommer aldri til å porte noen spill til Linux før brukermassen er stor nok til at man faktisk tjener penger. Å porte et spill er ikke bare bare. Det at spillet allerede er gitt ut er også et minus.

Jeg er overbevist om at det er trivielt å porte WoW fra OSX til Linux. Spillet er skrevet for å være multiplatform, kjører på 2 forskjellige prosessorarkitekturer, og 2 veldig forskjellige operativsystemer. Med over 10000 som har skrevet under den underskriftskampanjen så er det muligheter for å tjene på dette. Jeg vet ikke helt om Mac markedet er så mye større enn Linux markedet, men det er jo bare en måte å finne ut på! ;)

Lenke til kommentar

hva svarte de?

Med fare for å gå off-topic: De sa at chipsetet i wlankortet mitt bare var 'kompatibelt' med linux, ikke 'støttet'. Med andre ord: "Seil din egen sjø", og en tidig link til driverne man må betale for, som jeg aldri husker navnet på siden jeg ikke har dem inne.

Jeg bytta belkinkortet i et 3com.

Og det var nok off-topic.

On-topic: Har noen hørt noe fra Blizzard angående spill på GNU\Linux i det hele tatt?

Du skulle på spydig vis bedt om fulle spesifikasjoner for brikken for å seile din egen sjø :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...