TheDarkListener Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Har et lite problem med med min NEC 3500. PCen finner dvd-brenneren, men når jeg putter inn en cd/dvd lager den bare klikkelyder og gir feilmeldingen Sett inn en disk i stasjon E:. når jeg prøver å åpne disken via Min Datamaskin. Har oppgradert firmware uten hell. Håper noen vet hva som er galt. Endret 19. februar 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Platen du har satt i er av hvilken type? Spill? DVD-Film? Eller? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Platen du har satt i er av hvilken type? Spill? DVD-Film? Eller? Ingen ting funker Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Du må nok gi mer grunnleggende informasjon. Setter du inn en tom CD-Rom plate, en tom DVD plate, en ferdig brent CD-ROM plate eller en ferdig brent DVD plate? edit: et mellomrom for lite....... Endret 19. februar 2005 av Kimme Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Du må nok gi mer grunnleggende informasjon. Setter du inn en tom CD-Rom plate, en tom DVD plate, en ferdig brent CD-ROM plateeller en ferdig brent DVD plate? OK, trodde jeg hadde forklart det tydelig nok nå. Ingenting funker. For den samme klikkelyden uansett hva jeg putter i den. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har du sjekket at den er konfigurert riktig i hennhold til jumperne bak på spilleren? Er spilleren koblet inn som nummer 2 på den første ide kabelen, eller er den som nummer 1 eller 2 på den andre ide kabelen? Hvordan er jumperne plassert? Tror problemet ligger her. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Setter du en disc i spilleren skal den spinne opp uansett om den er tilkoblet riktig eller ei, så lenge det er strøm (og det er det om skuffen kommer ut). Om du ikke hører at discen går rundt, men bare klikking, vil jeg tro det er noe mekanisk feil i den. Gripemekanismen eller motoren er gåen, en springfjær som har hengt seg opp etc. Da er den antakelig billigst å bare kjøpe ny. Trond Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Bytt kabel og prøv brenneren i en annen maskin. Hvis det fortsatt ikke funker, så er det ikke annet å gjøre enn å sende den inn dit du fikk den fra. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hm....dette ser ikke lyst ut. Får kontakte komplett da. Den er jo kjøpt i Desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå