Mrlarseirik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Når jeg spiller av platene mine på pcen (jeg har koblet til platespiller tl pc) Kom det en merkelig skurrelyd. Noen har erfaring med slikt? Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Hello! Noen som kan hjelpe ell? Hilsen Smurfeboyen! Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 så du har komplet platespilleren direkte inn på pcen uten forsterker i mellom? forstått deg rett da? Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har en RIAA forsterker, trenger jeg en annen forsterkar en det? Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Var det jeg ville høre at du hadde tatt med riaa. uten det hadde det jo funket dårlig. men du kan jo teste med en forsterker i mellom. kansje det er noe som ikke funker helt mellom riaa forsterkeren og pcen. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hva kan jeg bruke som forsterker. :!: Endret 19. februar 2005 av smurfen6506 Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Hello! Er det noen der? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det 50hz brumming (eller 100hz etter likeretting)? Kansje du trenger en ekstra jordledning mellom pc og platespiller? Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hva kan jeg bruke som forsterker. :!: bare bruk en forsetker og putt signalet inn fra platespiller og ut til pc. du bruker da ikke selve forsterkeren med høyttaler utgangene men bare buffer koblingene på inn/utgangene. Men du har riaa som en egen boks? ikke integrert i platespilleren? for hvis du har en forsetrker med riaa ingang kan du jo bruke den istede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå