jossimd Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hvilken av disse tre psu'ene er best? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TG480U01 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305425&cks=PRL Har planlagt og kjøpe denne innmaten: Intel pentium 4 550J 3,4 Ghz Abit fatal1ty AA8XE Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA NECDVD recorder ND-3520A IDEBlackBulk Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x BulkSort Kinkston HyperX DDR2-533 1GB 2x 512 Sapphire Radeon X850XT PE 256MB PCIe Thermalright XP-120 CPU Kljøler Papst Kabinett vifte 120mm Sun Beam kald kadote 30cm Blå x2 Sun Beam kald kadote basic kit Coler master aerogate 2 vifte styring Razor Diamondback magma Eizo 17" LCD Flexscan L550 Thermalright Adapter for XP-120 CPU-Kjøler Og dette kabinettet Håper på svar. Endret 19. februar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Mist'en er helt sinnsykt bra! En kamerat har den PSU'en, og den er av helt vill kvalitet. Vifta på denne psu-en får min 11dB SilentX-vifte til å hørest ut som et f16-fly. Man legger øret nedtil, og man hører så vidt en liten summing, og det er når PSU'en har blitt jumpstarta. Den har spenninger som er stabile som et fjell, selv når maskina er overklokket langt. Med andre ord er mist en psu som takler alle oppgaver med glans! Gå for mist, jeg våger meg på å si at den er best! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 enig. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 jumpstarta. Da har vel ikke psu noen belastning eller varme å flytte så da burde den gå veldig stille denne vifta. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 jumpstarta. Da har vel ikke psu noen belastning eller varme å flytte så da burde den gå veldig stille denne vifta. Eller tar jeg feil? Nei du tar ikke feil,men selv under belastning så hører jeg den ikke, hadde en gang en fortron 350w som var veeldig stille og alle andre jeg har hatt etter den har bråket betydelig mer,men etter at jeg fikk Misten så blir selv den fortron en bråkebøtte, med andre ord jeg har ikke hørt noen som er mer støysvak og jeg har hørt en del . Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 jumpstarta. Da har vel ikke psu noen belastning eller varme å flytte så da burde den gå veldig stille denne vifta. Eller tar jeg feil? Nei, da er det jo ingen varme-utvikling ikke i PSU'en... Men den var lydløs da.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har selv en Tagan PSU og har ingen negative kommentarer å komme med om den! Men siden jeg ikke sett/hørt/prøvd en mist strømforsyning kan jeg ikke si hvilken du skal velge... Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg tror at jeg kjøper MIST sin psu. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Eg har bestilt fra Microplex på lørdag. Er pakket og klar til å sendes. Gleder meg til å bytte ut BRÅKEBØTTA chieftech 360W med en nydelig Mist 500W! Har fått så mye skryt på forumet at eg har skyhøge forventingar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå