xSotte Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei. Har to vifter til min brors PC med AMD Athlon 2500+. Den ene er seffølgelig BOXED utgaven og den andre er en EKL ---> XP blade 3200 eller noe lignende. Den skal i følge komplett kunne kjøle en XP 3200. Edit: Har også ny kjølepasta da denne CPUen alltid lager en lyd som sier "CPU test failed". Kjølepastaen er av typen Arctic Alumina. Temperaturen ligger på: CPU diode 50-60 CPU socket 30-35 grader idle. Er ikke dette høyt? når jeg går inn på denne siden så står det at den ligger på cpu socket:38c Cpu diode:40c Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Har akkurat installert den nye viften med ArticSilver kjølepasta. Nå ligger temperaturen på 60-75 idle. Hva er det jeg har gjort galt? Den gamle kjølepastaen tok jeg av med en dopapir klut og tok på den nye pastaen med en bærepose som jeg strøk over prosessoroen slik som det er vist på ArticSilver sin hjemmeside. Trenger virkelig hjelp her. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Stenges. Vifte-spørsmål skal i luftkjølingskategorien og bumping er ikkje lov innanfor 24 timar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg