Vaffel89 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) har akkurat vært og linket med en venn og tastaturet mitt har funket fint til nå, mn når jeg kom hjem igjen og satt opp pcen så virker ikke skift tastene, enterknappen og backspace er litt trege og virker ikke hele tiden. hva er galt tastaturet er et microsoft wirelessoptical desktop elite btw. det er ikke blitt sølt noe på det heller, det er jeg sikker på Endret 19. februar 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kanskje batteriene er dårlige. Prøvd med nye batteri? Evt, "søk" etter tastaturet på nytt. Er vel en slik "base" som man må trykke inn en knapp får å finne enheten på trådløse tastatur. Hvis ingen av disse funker, si ifra, så kan jeg se om jeg får presset ut noe flere "ideer". Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Sjekk at alle Windows tastatur-settings er som de skal være, og oppdater drivere/programvaren til tastaturet. Det finner du på www.microsoft.com Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Fikk det til nå....måtte bare gjøre som Moltrez sa Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hehe, var det batteriene som var dårlige? Som de sier i Rema 1000 reklamene: "Det enkleste er ofte det beste" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå