Tobby Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Heisann....Batteriet i bilen min har tatt kvelden no...så jeg må ha meg et nytt et...vi kaller det jo et "startbatteri" å jeg lurer på om det er noe spesielt med et sånt batteri eller kan man likksom sette inn et skikkelig bilstereobatteri i det? Har stort annlegg shø å trenger en del strøm... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvor mye har du å rutte med? Kan anbefale Oddyssey batterier på det varmeste. Samme som Stinger men mye billigere Sakser priser og mailadresse til forhandler som nok kan gi deg et tilbud som passer din situasjon PC 925: 1912kr PC 1200: 2329kr PC 1700: 3160kr [email protected] Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Startbatteri vil si at det kan dra en starter (litt vanskelig å forklare, men det er noe i den duren når jeg først skal prøve å forklare det allikavel ) Oddyssey er vel såkalte "gelebatterier" å er absolutt å anbefale... Der har du flere forskjellige merker, håper noen andre har noen navn da jeg jeg var ute i går å ikke er i toppform Hvis ikke så skal jeg finne det ut i morra Lykke til i hvert fall Mvh Pluggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå