Gå til innhold

Serverplass med XAMPP System. Les mer her!

nree

Anbefalte innlegg

Har du lastet ned PHP 5 eller PHP 4? Ligger PHP i C:\php?

På instalasjonen står det 5.3... :hmm:

Ja, PHP,n ligger i C:\PHP.

Har innstalert det på maskinen isteden for og kopiere så

nå tror jeg det bare er og sette det opp... men hvordan?

ingen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Trådstarter:

1) Hvis du laster ned AppServ (søk på google) så har den Apache, PHP og MySQL i ett, du slipper å tenke på å installere de hver for seg.

2) Du har vel ikke vurdert linux istedenfor? Windows som webserver med en del brukere osv er ikke akkurat det beste ;)

Lenke til kommentar
Trådstarter:

1) Hvis du laster ned AppServ (søk på google) så har den Apache, PHP og MySQL i ett, du slipper å tenke på å installere de hver for seg.

2) Du har vel ikke vurdert linux istedenfor? Windows som webserver med en del brukere osv er ikke akkurat det beste ;)

1: Jeg laster nå ned dette for og teste osv med dette... veldig store forventninger :p

2: Nei men jeg gidder ikkje styre med det beste :p

EDIT: Glemte 1 :blush:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Får du til dette med PHP eller, for jeg er helt avhengig av det. Kan dessverre ikke gi deg noe hjelp med det da.

Edit: Er det 100 eller 80 mb???

Jeg er ikkje så nøye med det med mb, så jeg tar max 100 tror jeg men ikkje

last opp ting bare for tull liksom...

Lenke til kommentar
Trådstarter:

Må jeg ha Apache instalert i tilleg til dette? jeg får bare opp melding

om at det ikkje er noe som heter Apache2 som er instalert...

Lenke til kommentar
Får du til dette med PHP eller, for jeg er helt avhengig av det. Kan dessverre ikke gi deg noe hjelp med det da.

Edit: Er det 100 eller 80 mb???

Jeg er ikkje så nøye med det med mb, så jeg tar max 100 tror jeg men ikkje

last opp ting bare for tull liksom...

Hehe, nei, selvfølgelig ikke. Bare lurte siden du har skrevet to forskjellige ting i tittelen på emnet og i emnet.

Lenke til kommentar

Tror noe er galt med PHP-configen din. Rose-siden spyr ut en haug med PHP-errors, og noen av mine ikke så veldig kompliserte testsider gjør også det.

BTW; serveren ble 30% seinere når AppServ ble installert. :wow:

Endret av Gimper
Lenke til kommentar
Tror noe er galt med PHP-configen din. Rose-siden spyr ut en haug med PHP-errors, og noen av mine ikke så veldig kompliserte testsider gjør også det.

BTW; serveren ble 30% seinere når AppServ ble installert. :wow:

hmmm... sikker på at det ikkje er noe galt med scripta dine?

Sån som menyen din er jo linket til #... jeg vet ikkje så mye om dette men er det rett?

<li><a href="#">» Bilder</a></li>

<li><a href="#">» Linker</a></li>

<li><a href="#">» Item four</a></li>

<li><a href="#">» Item five</a></li>

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Har du lagt inn brukernavnet/passordet mitt nå?? Klarer ikke å koble til ftp, bare lurer siden du sa at serveren avr oppe.

Send meg ein PM om hva brukernavnet og passordet ditt var så skal jeg dobbelsjekke...

Har samme problemet.

:dontgetit:

<a href="#"> gjør at siden oppdateres ;)

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar

Du er klar over at du vil få ett problem med linja di? Med bare 256 ut, og mange som benytter seg av linja, vil internett gå utrolig tregt. Og for alle som benytter seg av serveren din, vil de max kunne få 256 kbit/s ut, delt på det antall som laster ned på samme tid.

Dette vil påvirke linja di når du skal bruke den til vanlig internett surfing også.

Men lykke til. :thumbup:

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Du er klar over at du vil få ett problem med linja di? Med bare 256 ut, og mange som benytter seg av linja, vil internett gå utrolig tregt. Og for alle som benytter seg av serveren din, vil de max kunne få 256 kbit/s ut, delt på det antall som laster ned på samme tid.

Dette vil påvirke linja di når du skal bruke den til vanlig internett surfing også.

Men lykke til. :thumbup:

jaja... :cool: når det kommer til her jeg bor skal vi ha 10 eller 100 mbit inn og ut :dribble::thumbup:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...