mclp- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Ja.. jeg å en kompis satt i romjula for 1 år siden å lurte på om vi skulle filme noe stash. Tok frem kamera, satt opp kamerastøtte og starta. vi hadde ingen mål, bare å lage en film. Hadde ikke noe å gå etter så alt er på "sparket" Brukte en helg på filminga og 8 timer med redigeringa. Det er dårlig oppløsning da jeg har sucky opp-linje. Info om filmen: Tittel: En Film Uten Navn Utstyr: Sony ettellerannet DV cam Redigering: Adobe Premiere 5 eller 6 En Film Uten Navn 16.8 mb p.s: Vi var kun 2 personer som filmet og var skuespillere. Ingen 3. mann som filmet. Noe Feedback hadde vært fint. Endret 19. februar 2005 av mclp- Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Syntes den var kul jeg. Bra musikk også. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Takker.. Er ikke så mye å skryte av egentlig men, takk uansett. Er liksom det samme konseptet som alle bruker. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ikke helt etter min smak... Dere har nok mye igjen å lære... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Er enig med Daniel til "alle" punkter her. Hele filmen virker amatørmessig og jeg skulle greid å lage en bedre action film (om vi kan kalle den det) alene, der jeg skulle vert både fienden og den snille samtidig. Ikke veldig stygt ment. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Sattan, feil tråd - Skal skrive noko betre her når eg har sett filmen. Endret 25. februar 2005 av Velmont Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) ''Øøø hva? er filmen ferdig'' Endret 18. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Jola Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Sikkert veldig morsom for dere, men ikke for andre. Dere burde i hvertfall ha mer actionklipp da. Mye å ta tak i. Hvorfor i all verden kutter dere bort all lyd eller overdøver den med musikk eller hva dere gjør? Jaja, lykke til videre uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå