Gundersen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei! Jeg har et Gainward 6800GT (NONE GS, GLH) og lurer på om jeg skal klokke litt Noen her som vet om det er vanskelig å fjerne standardkjøling på dette kortet? (Det er referanse kjølinga jeg prater om). Tenkte jeg skulle legge på litt AS5 får å få ned et par grader på temperaturen. Hvor mye tror dere jeg kan forvente å få ut av dette kortet? Alle svar er velkomne! Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 *BUMP!* Ingen som vet noe? Behøver ikke å ha et GW kort kort, for å svare Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tror GT har alle pipsa, er ikke sikker da. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tror GT har alle pipsa, er ikke sikker da. Jepp. GT korta har 16 pipelines. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Tenkte vell egentlig litt mer på hvor mange MHZ jeg kan skvise ut av kortet da, men. Tror dere jeg kan klokke til ULTRA hastigheter med standard-kjølinga og AS5? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 ja du skal klare det... jeg klarte det uten og gjøre en drit med kortet.. jeg kjører 425/1240 uten artifakts helt klin stabilt.... jeg har en Leadtek a400gt (6800gt) 6800gt korta klokker helt fantastisk eter min erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå