Icywiz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) I dag installerte jeg Windows service pack 2. Etter å ha installert den, får jeg ikke åpnet Min Datamaskin lenger. Når jeg åpner den så bare "svarer ikke" Min datamskin. Jeg prøvde å trykke på "utforsk" min datamaskin, men det gikk heller ikke. Noen som kan hjelpe meg??? Emnetittel redigert. "Service pack 2 - problem" er dårlig bruk av emnefeltet. Vennligst ta en titt på hva nettiketten sier om dette, og prøv å lage en mer beskrivende emnetittel neste gang. PoleCat. Endret 20. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ta system restore, dagen før du instalerte det Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) i tilfelle du har lastet ned sp2, så kan du ha fått spyware. jeg fant dette i en annet forum: Re: Cannot Open 'My Computer' or related things Options volcano11 Forum Regular Posts: 21774 Registered: 12-10-1999 Viewed 70 times Start by telling us which version of Windows you are running. Are you running antivirus software? If so, make sure your virus definitions are up to date and do a full system scan for viruses. Do you have a lot of spyware on your computer (programs like bonzi buddy, gator, and kaaza install a lot of spyware that can interfere with the operation of your system)? Next time the error comes up, if there is a "Details" button, click on it and write down the error message. Post the exact text of the error message. If you are running Windows XP or Windows ME, and you don't want to go through these troubleshooting steps, use System Restore to restore your computer to a date before these problems started to occur. Post back with more information and someone here can probably help. Steve Endret 19. februar 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 ta system restore, dagen før du instalerte det Ja jeg gjorde det rett etterpå. Men er det ikke litt dumt å ikke ha sp2?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå