ragnar.o Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har i lengre tid prøvd å innstallere XP på en S-ata disk til ingen nytte. Har lagt inn drivere men xp finner ikke harddisk. Win 98 har ingen problem med dette. Jeg har xp som oppgradering fra 98. Hovedkort: Epox ep-8k9a7i Hd:Samsung Sp 80 160 gb. Alle råd mottas med takk Ragnar Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Trykk F6 under instalasjon så kan du legge inn drivere for s-ata da. Lenke til kommentar
ragnar.o Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Har gjort det. Laster inn driver men når innstallasjonen skal fortsette finner Xp ikk harddisken. Kan det være feil driver? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kansje, Merkelig at den ikke vill starte fra s-ata uansett. Min fikk jeg rett opp uten de driverne fra xp-cd'en. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 kan hende du må enable "sata onboard controller" i bios... Lenke til kommentar
ragnar.o Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Under oppstart får jeg opp skjermbilde der det står:Scan device Serial ch1 master:Samsung Sp1614c. Press tab . Trykker på tab tasten og kommer da inn på en side der man kan opprette array. Er det samme som partisjon? Når jeg skal prøve å opprette array skjer det ingeting, kan ikke merke av de valg jeg vil gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå