LoadError Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Bygde sjøl, alt var fryd unt gammen helt til jeg skulle installere Win XP I installasjonsprosessen fikk jeg en hilsen fra Bill Gates (du vet, verdens rikeste mann) Fatal Error: manifest parse error (pluss pluss) Raid kontroller var installert, men XP lot seg ikke installere, har du peiling på hvorfor??? Win 98 og Win2000 fungerer helt greit, i den grad Win fungerer... Lenke til kommentar
LoadError Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Fail to load a component requiered for windows.. Noe i den duren, mistet lappen jeg noterte hele meldinga på Lenke til kommentar
LoadError Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 ___HAHHA, fant feilmeldinga BRACE YOURSELF-- FATAL ERROR "An error has been encountered that prevents setup from continuing" "One of the components that win needs to continue setup could not be installed" Manifest parse error: Invalid at the top level of the document Error: sxs.dll: syntax error in manifest or policy file: "G:i386asms6000msftwindowscommoncontrolscontrols.man" on line 0" Error: Installation failed: G:i386asms error message Manifest parse error: Invalid at the top level of the document Fatal error: "One of the components that win needs to continue setup could not be installed" Manifest parse error: Invalid at the top level of the document D er nesten morsomt, har formater diskene og lagt in OS X ganger.. Smaalei Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Ah, det er controls.man som er korrupt, evt at cden er baaad. Det er en xml-fil, og den korrupt vil ikke parseren vite noe av den. Er det en backup-cd sånn tilfeldigvis? Enkelte brennerprogrammer klusser til XP av en eller annen grunn... Du finner diverse løsninger ved å spørre Google følgende: "manifest parse error" xp Lenke til kommentar
LoadError Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Takk skal du ha. Eh, hvem er Google?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Har du ikke hørt om Google? Alles venn Google? Ingen fare, du finner ham/henne her: http://www.google.com :wink: Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Min erfaring med XP er at det funker allright i starten, men etterhvert som jeg legger inn program, updates, drivere slå blir alt bare værre og værre. Kan gå bra i ei veke eller to, så må jeg gi opp. Bruker 2000 nå, og hadde ikke trodd jeg skulle si det om en Windows versjon, men den funka faktisk veldig bra. Har vel hatt en restart av og til, men ingen blåskjerm eller andre rare problem :smile: Hvis du ikke er hekta på å ha inn XP vil jeg absolutt anbefale 2000! Mange som sier 2000 takler spill dårlig, men det er bare tull. Har aldri hatt trøbbel med spill som funker dårlig/ikke vil kjøre i 2000... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Forsaken, Ultimate Race Pro, Incoming, Final Fantasy VII og en del gode gamle dos-spill er ikke særlig sugne på å kjøre under win2k hos meg iallefall..... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Pangaea Er ikke sikkert det er win xp som er dårligt,tror heller det er programmene du bruker som er dårlige,har aldri hatt noen problemer verken med win xp eller win 2000 pro,har heller ikke hatt noen problemer med spill i win xp og 2000 pro. Kjetil [ endret av Kjetil Lura den 2002-06-30 01:54 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Kjetil: Da bør du prøve noen gamle dosspill, som f.eks C&C, Dune eller noen tidlige DirectX-spill. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 LarsC C&C funker fint på min pc,dune har eg aldri prøvd,har en kjenning som klaget på win xp og sa at det var ikke bra spilla funket ikke,og han har amd system,eg lånte spilla og han ble med for eg er ikke noen spille fantomet,det merkelige er at det fuket fint på min pc,hans pc var alle driverne oppdatert,eg har tror på at det er driverne som skaper problemer i amd systemer. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå