Gå til innhold

Feil med xfx 6600gt?

Upsaker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet hvorfor pcen min liksom stopper opp når jeg starter 3D Mark 01/03/05 og jeg får ikke spilt counter strike source i mer enn et par minutter..?

Virker som skjermkortet ikke orker det, men jeg har jo akkurat kjøpt meg et nytt XFX GeForce 6600GT..

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det samme problemet når jeg spiller ALLE spill inkludert noe så enkelt som Colin Mcrae Rally 1, eller når jeg spiller musikk. Noe som virkelig ikke burde være et problem på min pc.

Specs er:

AMD Athlon 1.5 GHZ

256 MB Ram

NVIDIA GForce 2 PRO

Philips CDRW

...

Ikke at det er en High-End pc dette her :blush: den er noen år gammel og skal skaffe meg en nyere pc ganske snart, men hadde vært kult om den funket litt på sine eldre dager..Akkurat nå funker den ikke til noe mer enn å surfe på nettet. Har alle nye drivere, Windows XP og alt annet tull som skal få en pc til å fungere prikkfritt...Whoohoo lissom :thumbdown:

Noen som har lyst til å hjelpe meg? :yes:

Lenke til kommentar
Den har bare 15 ampere på 12V, så det er noe lite..Kan oppstå problemer..Noe som kan føre til ustabilitet i noen systemer.

15 ampere??? Det var da lite....

Her er spec på min stabile psu:

+3,3V 28A

+5V 30A

+12V 34A

Jeg ville nok ha prøvd en annen psu...

Skal vist være det..18 Ampere++ greier jobben ganske fint..Hvilken har du da?bZerk tipper jeg..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...