frydenlund Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LSCS602SEBL Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det kabinettet er dritstygt det eneste kule med det er blå fargen. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 det var jo et hyggelig svar han lurte kanskje ikke på din mening om kabinettet eller hva ? det kabinettet er jo helt greit litt lit vifte plasser syntes jeg men med vannkjøling går d4et nok. hadde en kompis som hadde det han var fornøyd Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg ville heller kjøpt dette kabinettet. koster bare 100kr mer og virker mye mer fusjonelt. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kansje du skal slutte å lage kvalm på dette forumet... Er ikke nødvendig med 4 poster om det nye kabinettet du har tenkt å kjøpe og det er heller ikke nødvendig å lage kvalm i andre poster feks her. Ta deg sammen ! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg ville heller kjøpt den nye Bezerk kabinettet istedenfor det derre! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LSCS602SEBL Dette er vel et så kalt "CS-kabinett" Lenke til kommentar
Seian Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva er det som går av kabinett produsenter for tiden ? Skal fortelle dere en ting, det var tider da Chieftec rula markedet med sine beige kabinett. Da måtte vi stå for lakkeringen og montering av vindu selv. Dessuten, så er det kabinettet der en klar vinner innen stygghet. Kjøp deg et skikkelig kabinett og mod selv. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Plastic fantastic Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ville bare si att det ser ikke ut som om det går og spørre om noe da det gjelder kabinetter på dette forumet så lenge det ikke er lian li Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LSCS602SEBL Dette er vel et så kalt "CS-kabinett" haha you speak the truth! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg er lei av folk som hele tiden spør, "er dette kabinettet bra, eller?". Ta dere sammen og finn ut litt selv, søk for eksempel på google etter omtaler av det kabinettet du skal kjøpe! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er vel greit nok, det har jo 120mm vifte bak, og det så ut til å være grei plass der inne. Så hvis du synes det er fint så go for it. Men imo er det ikke spesielt pent. Får sikkert mye kjeft for å nevne lian li, men det er steike gode kabinetter. Dette koster bare 100 mer, og jeg skal love deg, hvis du lærer deg å like utseende, så er det mye bedre kabinett. For det er nemlig ikke bare utseende så er så sensasjonelt med lian li. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå