Gå til innhold

Problem med Port Replicator

Arcus

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake kjøpte jeg meg en HP Port Replicator (varenummer : F4808B).

Denne har fungert helt etter planen, men idag merket jeg at når jeg koblet usb enheter på Port Replicatoren fikk ikke pc'en kontakt med de.

Men enhetene får strøm fra Port Replicatoren.

Eksempel. Siden jeg kjøpte Port Replicatoren, har det vært påkoblet en Logitech 4000 Pro webkamera, og det har regelmessig vært i bruk.

Når jeg skal bruke det idag, lyser det bare grønt i kameraet (Det får strøm) , mens laptopen får ikke kontakt.

Tar jeg kabelen ut av Port Replicatoren og setter den rett i usb utgangen på laptopen så kommer kameraet tvert.

Har ikke noe problem med de andre portene på Port Replicatoren.

Noen forslag ??

Kan det være usbportene på Port Replicatoren som er ødelagt, eller det mer sansynlig at jeg må prøve meg på en reninstall av laptopen ?

Vet at dama tar laptopen rett ut av docken uten å bruke "safely remove hardware", men synes det er rart at enheten finnes tvert når den kobles rett i laptopen.

post-72-1108828330_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
Videoannonse
Annonse

Gadd ikke å lage en ny tråd så jeg spør her.

Jeg har en Dell PR01X D/Port Replicator. Den har S/PDIF utgang som jeg gjerne skulle brukt, men jeg klarer ikke å få lyd ut av den. Skyldes det at laptopen jeg kobler i dockingstasjon ikke har s/pdif, eller skal det være mulig å få lyd herfra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...