laukis Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har en d-link fra BKK og en linksys wrt54 router koblet opp mot denne. Bkk har satt opp DMZ og har følgende beskrivelse av hva som må gjøres for å åpne porter: Jeg har prøvd å gjøre dette, men har ikke klart å åpne noen porter. Har selvsagt testet å slå av alt av brannmurer. Håper noen kan se om jeg har gjort noe feil: Jeg har satt opp ruteren min på følgende måte: ipconfig Pft Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Send en mail til de og spør om DMZ faktisk er aktivert, på noen bokser er ikke dette alltid skrudd på. Lenke til kommentar
laukis Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Takk for svar... Problemet er at det tar en evighet å komme gjennom til dem som har peiling, og de har dessuten helgestengt (er utålmodig ) Ville derfor først høre om noen kan se om det er jeg som har gjort en feil, så jeg slipper å vente unødvendig. Tror nok du har rett med at DMZ ikke er aktivert, for jeg mener bestemt jeg har riktig oppsett. Endret 20. februar 2005 av laukis Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du kan vel prøve å koble til direkte, pc til modem og sette fast ip på pc (dmz). Har du winxp med sp2? Lenke til kommentar
laukis Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg må kunne rute traffikken til en bestemt intern maskin, så det hjelper ikke. Men skal teste for å se om dmz er aktivert... Har win xp pro m/sp2 Endret 20. februar 2005 av laukis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå