Asak Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har satt opp et trådløst nettverk som egentlig fungerer greit. men når det ikke har vært brukt på en liten stund, så svarer ikke den trådløse basen. Hvis jeg skrur basen av og på så virker alt normalt igjen. Hvilke innstillinger på en slik base kan forårsake at den går i en slik dvale ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Prøv å bytte firmware. Hadde "en del" problemer med min med orginal firmware. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 det er et kjent problem med denne routeren at den er ustabil med den medfølgende strømadapteren...sender du en mail til [email protected] med navn, adresse, og serienummer på routeren så sender de deg en ny adapter! Lenke til kommentar
Deia Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Gjer som meg; Kast den, og kjøp deg en ny router. Har berre hatt problemer med den! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Gjer som meg; Kast den, og kjøp deg en ny router. Har berre hatt problemer med den! Siden du kommer med et såpass reflektert svar så går jeg utifra at du har prøvd med en ny adapter? Det løste i alle fall alle mine problemer! Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ny 3A strømforsyning ser ut til å gi mye mer stabil router . Nå kjører jeg riktignok 1.21 firmware på min men det er en helt annen router nå en med den 2.5A adapteren som jeg hadde fra før . Det er vist ett stort antall D-Link routere og da vist spesielt DI-624+ som har ankommet landet med en firmware som trenger mer strøm . Det skal vist etter det jeg hører være firmwaren som er synderen i dette men jeg anbefaler å ta kontakt med DLink så får dere ny forsyner . Og til de som på dette forummet sier og bruker ord som "kast" o.s.v tror jeg ikke dere faktisk vet helt hva dere snakker om men det er en annen sak , Lenke til kommentar
Asak Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) La inn ny firmware (versjon 2.04 tror jeg), da ble den enda verre. Får prøve å legge inn en lavere versjon igjen. Noen som kan anbefale en versjon som er ganske stabil ? Endret 19. februar 2005 av Asak Lenke til kommentar
Asak Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som vet hva forskjellen mellom rev A og B på firmware til denne ? Det finnes en versjon 1.21b15 kalt rev A, og en versjon 2.04b23 kalt rev B ? Begge er datert 3. januar 2005. Rev 2.04 har jeg installert, men datoen på firmware da var august 2004 ! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du må se etter under routeren om det er en rev. a eller b, og installere firmware som passer. Lenke til kommentar
Asak Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Takk Fant et sted hvor det står H/W Ver : B2 Da har jeg installert riktig versjon, men det var ingen suksess. Har sendt mail til leverandør. Lenke til kommentar
askare Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har selv en 624+ som var meget ustabil tidligere. Men etter å ha prøvd en hel rekke forskjellige firware's så har jeg endt opp på en versjon som heter v205b29. Er visstnok en beta versjon som jeg fant på en tysk side. Så nå er den stabil, men den gir ikke noe hastighet. Dvs kopiering mellom maskiner går utrolig dårlig. Har bare 15mb i minuttet! arnstein Lenke til kommentar
Toggen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg sendte epost til D-link og fikk følgende svar: Hej! Det har pågått en utredning ang. DI-624 och DI-624+ som har problem med att de är ostabila. Det har visat sig att det inte är nätadaptern som orsakar problemet. Till DI-624, Version C, har det utkommit en uppdaterad firmware som skall lösa problemet. Till DI-624+ har det utkommit en firmware som för tillfället testas, denna kommer att publiceras på vår hemsida så snart den är godkänd av våra Ingenjörer. Med Vänliga Hälsningar D-Link Det er med andre ord ikke noe annet å gjøre enn å smøre seg med tolmodighet.... Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Kjøpte den basen før jul ifjord... det var bare no sjit.. funka alldri. sendte den tilbake, kjøpte meg 3Com nå og er meget fornøyd med det:) Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Åssen legger man inn ny firmware på routern da? Lenke til kommentar
Asak Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg sendte epost til D-link og fikk følgende svar: Hej! Det har pågått en utredning ang. DI-624 och DI-624+ som har problem med att de är ostabila. Det har visat sig att det inte är nätadaptern som orsakar problemet. Till DI-624, Version C, har det utkommit en uppdaterad firmware som skall lösa problemet. Till DI-624+ har det utkommit en firmware som för tillfället testas, denna kommer att publiceras på vår hemsida så snart den är godkänd av våra Ingenjörer. Med Vänliga Hälsningar D-Link Det er med andre ord ikke noe annet å gjøre enn å smøre seg med tolmodighet.... Jeg fikk jaggu eksakt samme svar. Lenke til kommentar
Toggen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Åssen legger man inn ny firmware på routern da? -Last ned Firmwarefilen fra Internett -Gå inn på Routeren -Logg deg på som administrator -Gå inn på "Tools" og "Firmware" -"Browse" etter filen du lastet ned og trykk på apply VIKTIG: Vær 100% sikker på at oppdaterer med korrekt firmware til din router. Routeren kan slutte å virke dersom du installerer feil Firmware! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå