Xanitra Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg kjøpte meg en Sony STR-DE497 forsterker hos elkjøp og lurer på om denne er noe bra? Den var ikke dyr, kostet bare 3000 spenn, men jeg skal bruke den for å få noe lyd ut av PC maskina, evt. en synthesizer, og kanskje gamecuben. Ikke noe mer enn det. Funker denne forsterker til dette formålet? eller har jeg gjort et dårlig valg? takker for all relevant informasjon Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 En A/V receiver ville ikke vært førstevalget mitt i den prisklassen, men det går bra så lenge du ikke kobler den til for store høyttalere. Aller helst bør du bruke et høyttalersett bestående av små satelitthøyttalere og en aktiv subwoofer. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Funker denne forsterker til dette formålet? eller har jeg gjort et dårlig valg? Det er det jo egentlig bare du som kan svare på... Drit i hva alle andre skriver, det er tross alt bare du som skal bruke den. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 det er tross alt bare du som skal bruke den. Eeh, jo. Men andres erfaringer, om andre har kjøpt samme forsterker kan være fint å ta med seg. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Funker denne forsterker til dette formålet? eller har jeg gjort et dårlig valg? det er det bar du som kan vite. vi vet ikke om du skal spille høyt eller ha kvalitet eller begge deler OSV. Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Sony str-de497 er en prima reciever. Sony generelt er noe lyse i lyden, og gir litt lite trøkk og bass. Men de er detaljerte og fine. Og at den ikke drar mer enn noen stusselige satelitter er bare tull. Dali Blue 3003 eller Dali Concept6 går an å bruke helt uten problemer. Men til ditt formål er vel ikke det nødvendig..... Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Funker denne forsterker til dette formålet? eller har jeg gjort et dårlig valg? det er det bar du som kan vite. vi vet ikke om du skal spille høyt eller ha kvalitet eller begge deler OSV. Hva med å spørre han om hvilket bruk han har tenkt å bruke den til da! Ikke komme med sånne idiotiske svar, da kan dere heller la være! Men til hvilket bruk, hva slags høyttalere har du tenkt å bruke på denne, er den strømsterk (tviler jeg på), men uansett fortell litt om hvordan du skal bruke den.... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 skal ikke bruke den til å spille høyt. SKal bare ha den til spilling på pc, og evt. en synth som står å glor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå