Gå til innhold

Hva er den beste maten/drikken?

perstian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det man skal ete er:

-Stor, litt over medium stekt pepperbiff, med en deilig feit bernaise(er det sånn det skrives?)saus eller annen type saus, bakte poteter/potetbåter og lite eller ingeting kaninfor! NAM!

-En diger gryte med pasta og overdrevent bruk av pestosaus, og kanskje en lett salat i tillegg... Mmm!

-Kokt kveite med poteter, makaroni, persille osv. Det er det man kaller julemiddag!

Når det kommer til drikke: All lettbrus som får deg til å rape noe grasat (Pepsi Max/Tab Xtra)

:love:

Lenke til kommentar

Den beste maten er litt vanskeligt men Grillet indrefilet med peppersaus og pommes frites eller bakt potet er knall :love: Ingenting slår en Iskald glass eller boks cola eller en flaske iskald vann :) Masse mat som er god men biff, indrefilet må være det beste :)

Lenke til kommentar

Rart at ingen har nevnt fårikål enda, det er jo ubeskrivelig godt!

På min førsteplass må vel egentlig pinnekjøtt komme (noen som tør gjette på at jeg liker jul? :))

En blodig indrefilet, med fløtegratinerte poteter og bernaisesaus er alltid slager, og selvfølgelig cola til å toppe det hele. All mat smaker godt samen med iskald cola!

Ellers er taco, hjemmelagd pizza, helstekt småørret med rømme og en god wok (gjerne med sursøt saus) aldri å forakte.

En ting som jeg aldri har likt å drikke sammen med mat er øl, jeg er litt av en ølhund ellers, men klarer det ikke sammen med mat. Både maten og ølet blir helt ødelagt, klarer knapt å spise chips til ølen. Øl skal nytes alene etter min mening!

Nå ble jeg sulten, på tide med middag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...