kaiern Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Biff med gratinerte poteter Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 En medium stekt biff med en STOR porsjon fløtegratinerte poteter, med en god saus som f.eks hjemmelagd peppersaus... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Ribbe med alt tilbehør, varmt nylagd brød med brunost, tunfisksalat, kebabrull med cola. Endret 19. februar 2005 av Volcov Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Pinnekjøtt med poteter, gulerøtter og kålrabistappe er en sikker vinner! SOOOOOOO TRUE! Mmmmm, nam! Legg til et par battery boker også så Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor deilig den retten er! Edit: Leif. Endret 19. februar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Pinnekjøtt ruuuler, er bare så synd at jeg bare spiser det 2 ganger i året Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Pinnekjøtt ruuuler, er bare så synd at jeg bare spiser det 2 ganger i året True, true... Blir ikke med å fange en sau en dag da? Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Pinnekjøtt med poteter og cola! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Pinnekjøtt @ Christmas evening er så evig digg! Det er det ikke så mye som slår Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kylligfilet i honning marinade, stekte potetbåter og en iskald pils Lenke til kommentar
monstar Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Pizza, t-bone steak med fløtegratinerte poteter og salat, grilling er en sikker slager Endret 20. februar 2005 av monstar Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Lite stekt biff med stekte båtpoteter, salat og bernaise pluss en halvliter er noe av det beste jeg kan tenkte meg. Fåes til en relativt rimelig penge på Paddys i Kristiansand. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 - Nesten gjennomstekt biff med fløtgratinerte eller vanlige poteter, og masse bearnaisesaus. Ved siden av vil jeg ha en hvitløksbaguette og en brus. - Samme som over bare med stekte kyllingfileter (fra Sverige) i stedet for biffen. - Lutefisk med poteter, ertestuing og små baconbiter i sjyen. - Pinnekjøtt med poteter, kålrabistappe og sterk sjy. - Koteletter med poteter, salat og bearnaisesaus ved siden av. - Stekt laks på grillen med poteter og en god saus. Jeg er glad i god mat ! Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Kyllingfilèt, fersk Tagliatelle og carbonarasaus. Fres gjerne litt bacon og fersk champingon og bruk dette til å få litt "ferskvarer" i sausen. Istedenfor melk i sausen, bruk gjerne fløte. En liten kladd cheddarost ghør som regel susen! Fantastisk godt! Må slenge på at pinnekjøtt i julen er det faktisk ingenting som slår! Men kun i julen! Endret 20. februar 2005 av Ghost Tulsa Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Fankern! Hvordan kunne jeg glemme stekt flesk med poteter og kålstuing! Det tar en sterk andreplass hos meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Pannekaker, Hjemmelagd pizza, vafler, ferske kanelboller, graut med mye kanel Med drikke så blir det det her: Sprite, Solo, sjokolademjølk, appelsin/eple jus, sydhavsnektar Det er sikkert mer men kommer ikke på noe nå. Alt er i tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Grandis og en iskald Cola Men ostebricks og 2 skiver med gulost i midten "is a close run". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå