Kurt P Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hva er det lureste å gjøre hvis jeg vil ha vekk litt fett på magen, har lite fett ellers på kroppen.. ? Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Slutt å spis Skal slutte å spise kveldsmat jeg... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Slutt å spis Skal slutte å spise kveldsmat jeg... Og det forbrenner man ikke mer muskelmasse enn fett av...? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jogg deg en liten tur hver kveld kombinert med å spise "riktig" mat! Kutt ut øllen Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Slutt å spis Skal slutte å spise kveldsmat jeg... Og det forbrenner man ikke mer muskelmasse enn fett av...? Vansklig å bli sterkere samtidig som man skal gå ned i vekt ja! Jeg vet av erfaring at jeg går ned i vekt fort når jeg spiser mindre, ja noe er også muskler, men noe må man ofre. Trener fotball 2 dager i uka + treningsstudio 3 ganger i uka Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jogg deg en liten tur hver kveld kombinert med å spise "riktig" mat! Kutt ut øllen Øllen går det ikke ann å kutte ned på! Men hva er det med øl som gir deg vomm egentlig? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jogg deg en liten tur hver kveld kombinert med å spise "riktig" mat! Kutt ut øllen Faktisk blir man ikke overvektig av øl... Har selv sluttet å drikke meg full fordi øl bryter ned kreatin og C-vitamin. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jogg deg en liten tur hver kveld kombinert med å spise "riktig" mat! Kutt ut øllen Faktisk blir man ikke overvektig av øl... Har selv sluttet å drikke meg full fordi øl bryter ned kreatin og C-vitamin. Hvorfor da uttrykket "ølmage"? Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jogg deg en liten tur hver kveld kombinert med å spise "riktig" mat! Kutt ut øllen Faktisk blir man ikke overvektig av øl... Har selv sluttet å drikke meg full fordi øl bryter ned kreatin og C-vitamin. Øl "bryter" vel ikke ned kreatin, men alkoholen "tørker deg ut." Så du skal egentlig ikke drikke mens du driver med kreatin, ikke fordi det er farlig, men fordi det ikke funker like bra - ikke at jeg bryr meg Ingenting skal stå i veien for en god fest ass! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 m0r di : sjeldent syn og se her på forumet gitt Jeg tar situps hver dag hjemme 2-3 * max. Spiser dog pizza, hamburger + snax innimellom, men vil ikke si at jeg lever på slikt. Men liker å kose meg og har ikke lyst til å kutte ut med det. Jeg trener også styrke på helsestudio 3 ganger i uka og spiller fotball et par ganger i uka.. Jeg har vel ikke blitt feitere iløpet av det siste halvåret faktisk.. Men det er vel litt vansklig å se forskjell på den tida uansett. Ingen som har noen mirakelkur ? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du må ikke slutte å spise den maten du liker, men kutt ut ett av måltidene, så skal du se....i tillegg må du selvfølgelig trene mye. Rart med det, men trener du mye (og bra) så får man mer lyst til å spise sunt, var hvertfall sånn med meg Lenke til kommentar
glotón Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Mageprogram Hentet fra artikkelen: Selv om de fleste spesialister mener at punktslanking ikke er mulig, hevder Felico at hans crunch-program beviselig reduserte livvidde. For å bevise dette benyttet han to grupper studenter i en undersøkelse. Begge gruppene følgte crunch programmet i en måned med tre dagers trening, en dag hvile. Den ene gruppen opprettholdt sitt vanlige kosthold, fikk redusert livvidden med 3 cm. Den andre gruppen kombinerte treningen med et diett opplegg som daglig låg ca.500 kcal under vanlig inntak. Denne gruppen reduserte livvidden med 6 cm. For begge gruppene ble muskeldefinisjonen vesentlig bedre i løpet av den måneden de deltok i programmet. Endret 20. februar 2005 av glotón Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Mageprogram Hentet fra artikkelen: Selv om de fleste spesialister mener at punktslanking ikke er mulig, hevder Felico at hans crunch-program beviselig reduserte livvidde. For å bevise dette benyttet han to grupper studenter i en undersøkelse. Begge gruppene følgte crunch programmet i en måned med tre dagers trening, en dag hvile. Den ene gruppen opprettholdt sitt vanlige kosthold, fikk redusert livvidden med 3 cm. Den andre gruppen kombinerte treningen med et diett opplegg som daglig låg ca.500 kcal under vanlig inntak. Denne gruppen reduserte livvidden med 6 cm. For begge gruppene ble muskeldefinisjonen vesentlig bedre i løpet av den måneden de deltok i programmet. Dæven Var intersant Skal testes ut Starter i mars, så skal dere få tilbakemelding om hvordan det gikk Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 skal du bli tynn så er det beste måten og spise sunt! har selv testet dette! Jeg startet som student og begynte og spise pizza og PANG så gikk jeg opp 10 KG, startet så og spise sunt og har nå gått ned 8 kg.... slutt og spis "snacks" når du er alene, og ALDRI spis pizza som middag, heller ikke Hamburgere, Ostepølser osv.. spis sunt så blir du slankere uten og miste muskler! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 La meg si det som det er så det ikke er no tvil. situps forbrenner ikke fett (så godt som ikke vertfall) det derimot strammer magemusklene så fettet blir holdt igjen på en måte som en korstett. Det å slutte å ete er rett og slett bare dumt, du kan proppe i deg hva du vil bare du forbrenner det. og ikke få nok mat vil også føre til andre fysisk negative ting (skal ikke gå inn på detaljer for jeg er ikke noen kostholdsekspert) men det å ete skjeldent gjør bare at forbrenninga går treigere og du ender opp med større mage (dette bør da også i teorien virke motsatt vei) Hvis du skal forbrenne fett så vil den mest effektive metoden være å gå/jogge mye. det kan også være en fordel å ta et par situps i ny å ne hvis du vil oppretholde magen best mulig så mitt råd er hovedsaklig: ikke stopp fettintaket, forbrenn det og gjør det riktig Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 NEttopp! Ikke slutt å spise; spis helle litt sunnere og oftere, helst hver 3. time. SÅ er det viktig å forbrenne flere kallorier enn man putter i seg. Dere som lurer på det med øl; øl inneholder utrolig mange kallorier! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Dere som lurer på det med øl; øl inneholder utrolig mange kallorier! Dessuten hiver man ofte innpå med snacks, av den mindre sunne sorten, når man drikker øl. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hva er det lureste å gjøre hvis jeg vil ha vekk litt fett på magen, har lite fett ellers på kroppen.. ? Spis bedre, beveg deg mer. Det er essensen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor da uttrykket "ølmage"? Ølmagen er en myte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor da uttrykket "ølmage"? Ølmagen er en myte. Å? Man blir da vitterlig feit av øl. Det nytter ikke med punktredusering heller, så da er det bare den gode, gamle slankemåten som gjelder: Tren aerobt og spis ofte og sunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå