eggi Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei, jeg har en Orange C500 som er identisk til Qtek 8010, og jeg skulle gjerne fått tak i den norske ROM oppgraderingen til denne, men de som tilbyr denne til nedlasting krever også gyldig IMEI nummer fra en av deres telefoner, noen som vet om en plass denne kan lastes ned? Lenke til kommentar
skibum Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei Det er ikke alle som krever pålogging, men det kan nok kanskje skape problemer med å installere norsk rom på C500. Det er nemlig en slags sjekk før rom installeringen begynner, og det ser ut som den ikke godtar C500 som en 8010. Uansett så er oppdateringen her: Brightpoint rom Siden er svensk, men Brightpoint leverer til Norge også så rom'en er fullverdig norsk. Har hørt noe om at man kan hex redigere rom'en for å få det til å fungere, men husker ikke hvordan. Lykke til Lenke til kommentar
eggi Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Takk for linken. Det gikk helt greit å installere ny ROM, men har problemer med dårlig signal mottagelse, er dette noe som går igjen på 8010 også? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Når jeg prøver å kjøre denne oppgraderingen får jeg beskjeden "Error [294]: Invalid Vender ID". Noen som vet hva dette skal bety? Lenke til kommentar
skibum Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 men har problemer med dårlig signal mottagelse, er dette noe som går igjen på 8010 også? Nei, det har jeg ikke merket noe som helst til her i gården iallefall. Mine telefon har iallefall ikke noe dårligere mottak enn min forrige telefon (Nokia 6600) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå