sir-alex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har nettop kjøpt meg ny siemens sx1. Og et nytt mmc minnekort, problemet er at telefonen ikke finner minnekortet. Jeg setter i minnekortet går på menyen, trykker på tilbehør, trykker på "minne". Så kommer det opp " minnekort ødelagt (jeg har prøvd med forskjellige minnekort, så det er ikke ødelagt) Så kommer det "formater minnekort" jeg gjør det så kommer det en feilmelding...!!! HVA SKJER. (hva må jeg gjøre) Håper på hjelp På forhånd takk Lenke til kommentar
ct Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du må formatere minnekortet. Har du gjort det? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Hvordan gjør jeg det??? Det står "formater minnekort" jeg trykker ok, så kommer det en feilmelding Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan ikke svar deg på hvorfor det er sånn, men hadde akkurat samme problem. det eneste som hjalp for meg var å formatere minnekortet i en kortelser til Pc'n. Tror jeg måtte formatere det i FAT16 for å få det til å funke... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Ok!! men det er en ting til.... Hvordan kan du velge BAKGRUNDS bilde på skjermen??????? hvor gjør du det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Sånn ca, Innstillinger > Telefon > Ventemodus > Bakgrunnsbilde. Eller er det veldig annerledes på SX1? Edit: leif. Endret 19. februar 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå