crapgame Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 skal kappe ut noen viftehull, men greier ikke å bestemme meg for hvem. noen som har forslag? ikke for radikale, men heller litt enkle og stilfulle Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du burde være litt mer spesifik; Hvilket kabinett skal du lage viftehullet i, hvor på kabinettet, bilde, osv. Litt lettere å hjelpe deg hvis jeg/vi vet litt bedre hva det er snakk om her. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 lager eget kabinett hviss du lurer på utseendet gå inn på worklog å prosjekt hi-fi Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvorfor spør du ikke i worklogen? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Hvorfor spør du ikke i worklogen? det er for å at flere skal se det. skal også legge ut en tråd der Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvis du vil at kabinettet ditt skal være stilrent, noe jeg regner med (så bare igjennom workloggen din etter bilder av kabinettet) så ville jeg tatt denne: 120mm viftegrill 80mm viftegrill 60mm viftegrill Siden du har alu-kabinett, så passer det kanskje ikke med svart, perfekt, siden disse leveres i krom-utførelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå