Gå til innhold

Wow Norge krever reg - elendig!

Anbefalte innlegg

WoW Norge. Forstår ikke at de setter opp en offesiell side slik, og krever at folk skal registrere seg for å kunne LESE hva som står der, elendig!

Eller, jeg forstår jo, for å kapre mest mulig brukere... men stråler ut elendig service. Går heller på den amerikanske siden..

Nekter av prinsipp å gå på slike sider som krever registrering! :mad:

Noen som er enig/uenig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ein trenger ikkje å regge seg for å lese news på wownorge.net Men for å bruke forumet må ein det, akkurat som her.

Du må ikke registrere deg for å lese rundt på forumet her?

Mitt poeng er: sett heller opp en side som er så bra at folk registrerer seg og deltar, istedenfor en side som tvinger folk til å registrere seg for så å kanskje å falle bort. Det å ha 10 000 registrerte medlemmer sier lite om siden dersom folk må reg`e bare for å se hvordan forumet ser ud/er disponert. Et stort antall av de menneskene vil ALDRI komme tilbake. La folk lese på forumet, men for å delta i diskusjoner må de reg`e...

Alt annet blir bare for teit spør du meg.. men smaken er som baken (hårete og jævlig hos de fleste av oss).. men selv går jeg av prinsipp ikke inn på slike sider, finner heller et alternativ

Lenke til kommentar

Ser ikkje heilt det store problemet med å mekke seg ein account, du har jo ein viss anelse om ka som vil stå på forumet når detta er den eineste offesielle world of warcraft siden i norge. Å lage ein egen post om emnet er like tragisk imho.

Lenke til kommentar
Ser ikkje heilt det store problemet med å mekke seg ein account, du har jo ein viss anelse om ka som vil stå på forumet når detta er den eineste offesielle world of warcraft siden i norge. Å lage ein egen post om emnet er like tragisk imho.

Mulig å spørre hvor du kommer fra? :p

Men helt greit, sammenlign det at jeg tar opp en ting med hvordan et forum er bygget opp... er jo akkurat det samme. Forstår at det ikke er noe problem for deg å lage en konto, flott, men selv synes jeg at det er teit å sette opp et forum slik. Er de redde for at folk skal få lese ting på forumet deres uten at de registrerer seg?? :ermm:

Lenke til kommentar
www.wownorge.net dere snakker om? er dette en offisiell side?

Det er ikke en offisiell side i ordets rett forstand. Det er en misforståelse. Aller nederst på siden så står det nemlig at siden overhodet ikke har noe med Blizzard å gjøre. I høyre kolonne står det derimot at siden er en offisiell fanside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...