tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 WoW Norge. Forstår ikke at de setter opp en offesiell side slik, og krever at folk skal registrere seg for å kunne LESE hva som står der, elendig! Eller, jeg forstår jo, for å kapre mest mulig brukere... men stråler ut elendig service. Går heller på den amerikanske siden.. Nekter av prinsipp å gå på slike sider som krever registrering! Noen som er enig/uenig? Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 100% enig! Er så evig lei av å registrere meg på 100 forskjellige sider/forums for å få tak i litt info. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Så istedenfor å få flere medlemmer (ved å vise hva de har å tilby, og heller satse på at dette er så bra at fok blir / forteller andre), så mister de medlemmer Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hiver meg med her... 115% enig! Det SUGER Lenke til kommentar
anypti Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ein trenger ikkje å regge seg for å lese news på wownorge.net Men for å bruke forumet må ein det, akkurat som her. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Ein trenger ikkje å regge seg for å lese news på wownorge.net Men for å bruke forumet må ein det, akkurat som her. Du må ikke registrere deg for å lese rundt på forumet her? Mitt poeng er: sett heller opp en side som er så bra at folk registrerer seg og deltar, istedenfor en side som tvinger folk til å registrere seg for så å kanskje å falle bort. Det å ha 10 000 registrerte medlemmer sier lite om siden dersom folk må reg`e bare for å se hvordan forumet ser ud/er disponert. Et stort antall av de menneskene vil ALDRI komme tilbake. La folk lese på forumet, men for å delta i diskusjoner må de reg`e... Alt annet blir bare for teit spør du meg.. men smaken er som baken (hårete og jævlig hos de fleste av oss).. men selv går jeg av prinsipp ikke inn på slike sider, finner heller et alternativ Lenke til kommentar
anypti Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ser ikkje heilt det store problemet med å mekke seg ein account, du har jo ein viss anelse om ka som vil stå på forumet når detta er den eineste offesielle world of warcraft siden i norge. Å lage ein egen post om emnet er like tragisk imho. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ..forum du må registrere deg for å lese er utruleg irriterande. Om folk linker til ting på eit forum som krever reg så gidder eg ikkje lese det og spør heller dei sitere innlegget. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Ser ikkje heilt det store problemet med å mekke seg ein account, du har jo ein viss anelse om ka som vil stå på forumet når detta er den eineste offesielle world of warcraft siden i norge. Å lage ein egen post om emnet er like tragisk imho. Mulig å spørre hvor du kommer fra? Men helt greit, sammenlign det at jeg tar opp en ting med hvordan et forum er bygget opp... er jo akkurat det samme. Forstår at det ikke er noe problem for deg å lage en konto, flott, men selv synes jeg at det er teit å sette opp et forum slik. Er de redde for at folk skal få lese ting på forumet deres uten at de registrerer seg?? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Helt enig med trådstarter. Hvis jeg kommer til et forum som krever registrering for å lese, prøver jeg å finne info andre steder. Orker rett og slett ikke å regge meg for å lese. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg er helt enig. Det begynner å bli latterlig mange kontoer etterhvert! :/ Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Helt enig med trådstarter. Hvis jeg kommer til et forum som krever registrering for å lese, prøver jeg å finne info andre steder. Orker rett og slett ikke å regge meg for å lese. Ditto Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 www.wownorge.net dere snakker om? er dette en offisiell side? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 nå følte jeg en sterk trang til å fortelle dere om www.bugmenot.com Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 www.wownorge.net dere snakker om? er dette en offisiell side? Det er ikke en offisiell side i ordets rett forstand. Det er en misforståelse. Aller nederst på siden så står det nemlig at siden overhodet ikke har noe med Blizzard å gjøre. I høyre kolonne står det derimot at siden er en offisiell fanside. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg er helt enig. Det begynner å bli latterlig mange kontoer etterhvert! :/ Ja, det er det verste jeg vet. Kan heller ikke ha samme passord på alle, tenk hvis noen finner det ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå