janfredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei. Har problemer med mine Creative Inspire 5800 [ http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text ] Problemet er at lyden går opp og ned helt plutselig. Når jeg sitter å hører på (f.eks) musikk så blir lyden plutselig kjempehøy. Den kan også bli veldig lav, og da setter jeg den opp høyere, og etter noen sekunder blir det kjempehøyt. Har også noe problemer med bakhøytallerene+ den i midten. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få det normalt? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Huff, er det eneste løsning? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Høres jo ut som det er forsterker'n det er noe gæli med.... Prøv med noen andre høytalere for å være sikker på at det er de, før du kjøper noe nytt... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har sjekka litt på lydkortet. Hvis jeg drar ut den sorte og orange, dvs at bare den grønne er igjen, så er det akkuratt samme lyd som før jeg dro de ut. Har prøvd mange forskjellige kombinasjoner, også de som fargene sier. Altså, det er kun lyd i bassen, høytallerene foran til høyre og venste, men ikke den i midten og de to bak. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 bytt den inn i en ny en som funker. kjenner MANGE som har akkuratt samme problemet med det settet der. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ok. Da stikker jeg bort til Elkjøp i morgen. Bør jeg bytte mot disse? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Må du ha 5.1 anlegg?? Hvis ikke skal vist dette være et veldig bra sett til den prisen det har... (mulig å prute litt er det også da de har mer enn nok fortjeneste på det (435,42.- inn til butikk etter det jeg har hørt av en bekjent som jobber i Elkjøp )) Skal ut å kjøpe et sett en av dagene for å prøve de selv... Lykke til med valget i hvert fall Mvh Pluggen Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hehe, tror ikke det hjelper å prute på elkjip.. Var litt dyr også Endret 20. februar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er nok ikke umulig skal du se.... Er alltid lov å prøve, hvis ikke så spør om å få pengene tilbake så du kan handle et annet sted, der det er god service... Da skal du se du får pruta... :!: Hvis ikke, si du kjenner en av som jobber i butikken (sørg for å få tatt navnet på skjorta til en av de som jobber der og IKKE er på jobb den dagen... (har aldri brukt den før jeg nei ) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hehe, takk for tipsene! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Var nettopp på elkjøp. Jeg fant ikke kviteringen hjemme, men husker så vannvittig godt at jeg sa navnet mitt i kassen Og de søkte, men fant ingenting der! Så det var 700 kr kastet rett ut av vinduet. :realmad: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Surt Forbrukrrådet neste da vel Da er det nok lurt å ta med en litt gretten pappa eller noe??? Lykke til i hvert fall Edit: Retta skrivefeil Endret 21. februar 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hjelper ikke å gjøre noe hvis du ikke har kvitering..leit etter den.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er det lureste du kan gjøre hvis du ikke har kviteringa.... Det å søke på en enkelt kvitering er ikke bare bare på elkjøp vettu... Så jeg dro med meg fatter'n gor 4 år sia, å da dukka plutselig navnet mitt opp på skjermen til den søte damen bak disken Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Søkte på faren min sitt navn, men da kom det bare opp et gavekort som vi kjøpte for et par uker siden i bursdagsgave. Jeg sjekka på mitt navn også, men næææ han fant ikke no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå