Lord Hell Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Åssen er det med magneter og lcd skjermer ? går de bra sammen ? brudern har 2 stk 15 tommere som ikke er magnetskjermet for 5 øre og han vil bruke disse på pcen sin. noen som vet om det har noen effekt på lcd skjermen ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Magneter skal ikke ha noen effekt på LCD-skjermer, ihvertfall om jeg har hørt riktig. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 magnet har ingen invirkning på mine skjermer ihvertfall kjører 19" x 17" i dual l1915s l1715ss (søk på komplett) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Åssen er det med magneter og lcd skjermer ? går de bra sammen ? brudern har 2 stk 15 tommere som ikke er magnetskjermet for 5 øre og han vil bruke disse på pcen sin. noen som vet om det har noen effekt på lcd skjermen ? snakker du om sub eller crt'er? Pc'n din vil ikkje like og ha sub ved sida av seg i det lange løp men... går sikkert bra. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 er det elementer ville jeg holdt dem unna PCen. men LCD har ikke noe problem med magnetisme så vidt jeg vet... Er det PC skjermer så er de nok skjermet nok til at du kan ha dem i nærheten.. Men jeg ville presisert hva du mener med 15"ere... kan liksom være alt fra PC-skjermer til totempæler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå