PreZiDenT Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hei, jeg gjorde den bommerten å forandre et par ganger fra sone 2 til sone 1, da jeg skulle se noen Bond filmer på dataen. Dette var dumt. Det står at det ikke går an å fikse, men det tviler jeg på. Finnes det noen program for å omgjøre det hele? Endret 19. februar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Men om du har stillt dette i dvd avspillings programmet skal det gå ann å bytte igjen. Ellers kan du jo prøve å reinstallere det. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ellers må du gjerne prøve å installere en ny firmware i spilleren. hvilken spiller er det? Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det står noe som dette : "Windows Media Player cannot play this DVD because the disc prohibits playback in your region of the world. You must obtain a disc that is intended for your geographic region." Nå fikk jeg til slutt sone 2. Men det står at jeg ikke lenger har mulighet til å skifte til andre soner. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Prøv å kjøre PowerDVD eller noe. Hvis dvd spilleren er kjøpt så regner jeg med at det fulgte med et avspillings program. Ellers kan du laste det ned en trial på www.google.net eller www.download.com Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Dette programmet omgår sonesperren på de fleste DVD spillere DVD43 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå