pcp160 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja som topic, hva er egentlig forskjellen på disse? Også lurer jeg også litt på noe med ram hastighet hvis noen vet, på mitt hk P5GD1 (som skal støtte pc2700 og pc3200) har jeg i bios valgene, 333, 400 og 600. Hva er det siste alternativet for? Jeg kjører i dag 2x512 Twinmos (pc3200) på 400, som med klokk blir 440. Stort lenger kommer jeg ikke med den rammen... Jeg vurderer og etterhvert bytte den ut, men lurer derfor litt på hva dette 600 valget er? P5GD1 var såvidt jeg vet det første hk for 775 som ikke trengte DDR2, men kan det være at jeg kan bruke begge deler? Jeg ser liksom ikke at dette går frem i boka til hk, finner bare at det støtter pc2700 og 3200. Så er rett og slett litt usikker på hva som er fornuftig og bytte til, om ram skal oppgraderes. Har fått intrykk av at DDR2 uansett koster mer enn det smaker, men kan jeg bruke pc-over 3200, eller hva gjør man for å få mer fart på sakene... Ja, ble litt mye dette, men glad for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå