funky Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg har to maxtor d740x 80GB disker som jeg prøver å kjøre i raid 0 på ett soyo k7v dragon+ hovedkort. Dette går greit under install og en stund etter installering, men så begynner ting å gå merkbart tregere, og det hele ender med at det ikke går å få startet maskinen i det hele tatt. Får opp raid biosen der det står at arrayet er "funtional", men når maskina skal til å boote så kommer det fram at "windows 2000 could not start because the following file is missing or corrupt:winntsystem32configsystem".. når eg kjører maxtor sitt testprogram for diskene får jeg en eller annen ecc error, og det går ikke å formatere disken før jeg har tatt low level format på den, og da fungerer alt fint en stund etter reinstall. Jeg bruker windows 2000, men det samme skjedde med windows Xp... Noen ideer? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg tenker fysisk feil på harddisken, og da er eneste utvei å benytte garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå