Hofstater Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei .. Jeg har endel problemer med pcen .. som feks .. plutslig under gaming med counter strike source, slår den seg av .. pcen jobber .. men den dauer liksom .. så n¨r jeg slår opp i windows task manager ser jeg at CCPROXY.EXE tar 151 k av memory usage .. er dette normalt? burde ikke være det .. hva er CCPOXY.EXE ? mulig og fjerne det ? takker for alle svar Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei .. Jeg har endel problemer med pcen .. som feks .. plutslig under gaming med counter strike source, slår den seg av .. pcen jobber .. men den dauer liksom .. så n¨r jeg slår opp i windows task manager ser jeg at CCPROXY.EXE tar 151 k av memory usage .. er dette normalt? burde ikke være det .. hva er CCPOXY.EXE ? mulig og fjerne det ? takker for alle svar Et kjapt søk Lenke til kommentar
Hofstater Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 hehe.. takk .. men er det seriøst normalt at "Norton antivirus 2005" trekker så mye av mem .. off :S har jo 1024 mb .. så det gjør egentlig ikke noe da .. men det var virkelig irreterende av og til .. tusen takk for svaret magnus Lenke til kommentar
Hofstater Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 har som sagt norton antivrus 2005 og den protecter meg mot disse virusene : - W32.Beagle.az@mm - W32.Erkez.D@mm - W32.Mydoom.AX@mm hva gjør disse virusene .. mulig og fjerne dem for godt? .. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 når du er proteted mot dem antar jeg at norton sletter de hvis du får de Lenke til kommentar
Hofstater Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Ja håper det;) men da sier vi det takker;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå