Loomy Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har et Abit NF8 (s754) og Athlon64 2800+. Har aktivert cool & quiet i BIOS og fulgt guiden på hw.no til punkt og prikke - men i følge CPU-Z og Abit's uGuru-program forblir både CPU-hastighet og RPM på viften nøyaktig det samme. Oppdaterte BIOS i håp om at det fikset biffen, men det har ikke hjulpet. Noen tips? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Sjekket om hovedkortet ditt kun kan kjøre C'n'Q med èn minnebrikke? Det var tilfellet på mitt EpoX kort for s754. Edit: Hobedkort.. Endret 19. februar 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du har også satt windows til å kjøre i "minimal strømstyring" alternativet? Har ikke samme hovedkortet selv, men kan være som skag1 nevner, at hovedkortet av en eller annen grunn ikke støtter det.. (ikke at jeg skulle skjønne hvorfor).. prøvd å gi pcn ett rapp ? hehe, funka på gamle tver i hvertfall Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 I mitt tilfelle måtte Cool & Quiet stå på disable i bios(nyeste) for å fungere..Abit er litt i Beta stadiet når det gjelder den teknlologien.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Sjekket om hovedkortet ditt kun kan kjøre C'n'Q med èn minnebrikke? Det var tilfellet på mitt EpoX kort for s754. Jeg kjører bare én minnebrikke allerede, så.. Du har også satt windows til å kjøre i "minimal strømstyring" alternativet?Jepp I mitt tilfelle måtte Cool & Quiet stå på disable i bios(nyeste) for å fungere..Abit er litt i Beta stadiet når det gjelder den teknlologien..Skal prøve det, men jeg har kjørt med det disablet i et par uker uten å ha merket noen "symptomer" på at den skrur ned hastigheten.. EDIT: Dæven steike, det funket å disable den! O_o Er visst rimelig beta der i gården ja Endret 20. februar 2005 av Loomy Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Bra jeg kunne være til hjelp..Det kommer seg sikkert ved senere biosoppdateringer regner jeg med.. Endret 20. februar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå