Remind Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som vet hva som feiler pcn min hvis skjermen blir svart eller får "no signal output" når jeg starter opp pcn? har testa alle delene med andre deler men d funker ikke likevell. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Sikker på du ikke har knekt noen pinner i skjermkontakten. En venn av meg hadde gjort det og da fikk han null bilde. Lenke til kommentar
Remind Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 jeg har testa både med en annen skjerm og et grafikkort som begge funker ellers. snufs :/ Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hva slags hovedkort, prosessor og strømforsyning har du? Sjekk på klistremerket på strømforsyningen hvor mange ampere den kan levere ved 12, 5 og 3,3 volt. Edit: Leverer begge skjermene beskjeden "no signal output"? Endret 19. februar 2005 av Exiter Lenke til kommentar
Remind Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Har på en måte testa å bytta ut alle delene med andre deler. virker ikke som noen av delene er ødelagte. det bare funker ikke :/ har testa med to andre hovedkort også med ingen forandring takk for svar btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå