Mogge_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Alt låser seg etter at jeg har spilt CS Source..Noen som vet hva som kan være feil? Sitter på lan med bredbånd, hastighet 1024/300 og ett eller annet..Husker ikke helt, er ikke min linje se.. Den pleier å låse seg da den skal bytte map og slik også.. Men noen som vet hva som kan vær feilen? Har aldri vært sånn før.. Takker for alle svar.. Endret 19. februar 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Les annonseringen min før du poster!! Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Da jeg har spilt cs og cs source og kommer ut i windows igjen så henger maskien seg slik at jeg ikke ffår trykket på noen av ikonene på skrivebordet og på startlinjen.. Det samme skjer da jeg bruker opera og winamp når jeg surfer.. Da jeg restarter pc'n så bruker den litt lenger tid en normalt..Det hender den henger seg med engang og, men da er det bare å restarte den.. Dette begynner å bli irriterende.. Her er litt specs om maskinen min. Abit av8 s939 Kingston pc2700 512MB Maxtor 40GB ATA Western Digital 200GB ATA Asus 9200se 128mb LG CD Spiller NEC DVD Brenner Sony Floppy Disk Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Ingen som vet hva feilen kan være? Kan det være minne feil eller skjermkort feil? Eller kanskje hovedkortet er ødelagt, det skal det ikke være for det er jo helt nytt nesten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå