Xecuter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 har kjøpt et mia midi lyd kort som jeg skulle ha i en litt gamlere maskin. problemet er at når jeg setter kortet i så starter ikke maskinen. har prøvd å bytte strømforsyning uten hjelp. lydkortet er i orden, har prøvd det i enn annen maskin. noen som vet?? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hva mener du med gammel maskin?, det er vel PCI spor som kjører samme volten som lydkortet ? Er vel enten 1.5 eller 3.3v hvis jeg ikke husker feil Endret 19. februar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 ja jeg tror det er 3.3V... men det forklarer fortsatt ikke hvorfor den ikke starter... kan det være noe i biosen som må stilles inn først?? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Trur ikke det er noe i BIOS'n som gjør det. Hva er forskjellen på den maskinen du bruker nå og den andre da ? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 den maskinen som jeg skal ha lyd kortet i er en Pentium III, 256 minne, mens den maskinen jeg prøvde den i er helt ny... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 fikk et tips om at det kan være IRQ-konflikt... da beveger jeg meg utenfor mitt felt...har ikke peil. nå lengre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå