*Magnus* Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei! har skaffet meg Sygate firewall, så skulle jeg begynne å spille Joint Operations. (skjer med andre spill også). started spillet, så fikk jeg spm om å godta eller blokker spillet.. seff godtok jeg.. Så når jeg kom innpå en server, så mistet jeg connection hele tiden, samt at når jeg trykket alt-tab får å sjekke om det var firewallen som blokkerte så var det en masse "critical" logger om folk som prøvde å "angripe" meg elns. men det er jo feil..... + at når jeg spillte poppet det opp masse slike meldinger nederst til høyre om at bla bla bla er blokkert osv osv osv.. dette gjorde det klin umulig å spille spillet.. LAGGET hele tiden, samt at jeg mistet connection hele tiden.. Uansett.. er det noen her som vet hva jeg kan gjøre for å få til å spille net spill uten å må slå av firewallen ? må vel gå an å configurere den elns.... -takk Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg bruker selv Sygate Personal Firewall og kan spille over nettet uten problemer. Du kan jo sette på "hide notification messages", men vet ikke om det vil hjelpe. Høres mer ut som om du faktisk blir angreoet. Som sagt har jeg ingen problemer på min maskin. Kanskje du kan ta et skjermbilde? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Da jeg før i tiden brukte Sygate måtte jeg faktisk slå den av for å i det hele tatt kunne få opp en serverliste Det var sikkert noe port-greier som jeg burde ha åpnet, men jeg er som (ikke) sagt noe særlig inne på slike ting Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Dette er hva som skjer når jeg er inne på novaworld: Samt på server listen så har alle serverne "timeout" på pingen.. svært irriterende å måtte slå av firewallen for å kunne spille online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå