Morten HS Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er på jakt etter en ny stasjonær PC, som skal brukes til spilling og slikt, men ettersom jeg har hatt en dårlig erfaring med å bygge en pc selv tidligere, vil jeg kjøpe en ferdig satt sammen pc. Har sett på både Komplett, Netshop og MPX sin, og jeg må si at det er den fra MPX som frister meg mest Mine krav er: AMD 64 1024 MB Ram God lagringsplass 200-250 GB Bra skjermkort Jeg har ca 13000,- kroner og prisen skal inkludere en flatskjerm Link til de forksjellige pc'ne jeg har sett på Netshop sin MPX sin Komplett sin Mus og høytalere har jeg fra før av. Vil gjerne ha negative/positive erfaringer med en av disse pc'ene, hvis noen har det Takker for svar! Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 PCen fra MPX virker som et bra valg ja... Ville bytta ut skjermkortet med et 6600GT eller X700pro og kanskje bytta ut skjermen?? Ellers er Netshops pc et godt tilbud, men jeg ville kjøpt den uten skjerm og oppgradert minne og kabinett. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 PCen fra MPX virker som et bra valg ja... Ville bytta ut skjermkortet med et 6600GT eller X700pro og kanskje bytta ut skjermen?? Ellers er Netshops pc et godt tilbud, men jeg ville kjøpt den uten skjerm og oppgradert minne og kabinett. Ja, synes ingen av skjermene som følger med disse pc' tilbudene er noe fine, så jeg kommer nok til å endre skjermen, men jeg vil vel fortsatt holde meg under 13k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå