Leontodon Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Goo Goo Dolls - Iris Guns'n Roses - Don't Cry Guns'n Roses - November Rain Muse - Unintended Lenke til kommentar
br0keen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Tori Amos - Winter Evanescence - Forgive me / You Within Temptation - Our Farewell ( ) Goo Goo Dolls - Iris Smile Empty Soul - With This Knife (noen som har hørt om de btw?) Papa Roach - Scars En hel haug til, men det får holde for i dag ;p Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Pink Floyd - Echoes på full guff. Hey you med høyt volum i et mørkt rom er også noe som jeg får litt frysninger av. Metall som kun består av skriking og høylytt gitarspilling (hører sjeldent på det) er noe jeg og får frysninger av. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 -In flames - Borders and shading På denne sangen får jeg mest frysninger av det siste minuttet, på "klimaks". Jeg gikk ute isted med ipoden min og hørte på den sangen...sikker på at jeg hadde så store frysninger at det sto pigger ut av ryggen min. -In flames - Ordinary story - Dream Theater - Erotomania Også her er det et visst parti på sangen der hårene reiser seg. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Alt av Opeth gir meg frysninger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Bryan Adams - Heaven Goo Goo Dolls - Iris Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Norther - frozen angel fra nye plata no way back Norther - nothing. Det er de jeg kommer på i farta Endret 27. februar 2007 av weebl Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bathory - One RodeTO Asa Bay denne sangen gir meg frysninger hver gang. og teksten kan få selveste odin til å grine Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bumping av telletråder er noe vi setter stor pris på Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg