hylo Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Testa bassen, Playmofetish? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Metallica - one Metallica - The Unforgiven / II Metallica - Dyers eve Metallica - Eye of the beholder Metallica - Nothing else mathers Metallica - fade to black Metallica - for whom the bell tolls Metallica - master of puppets Metallica - sanataruim Metallica - damage inc. Iron maiden - afraid to shoot strangers Iron maiden - fear of the dark Iron maiden - the sign of the cross Iron maiden - run to the hills Judas priest - nightcrawler Judas priest - breaking the law Motörhead - killed by death Motörhead - in the year of the wolf Det er vel de låtene som troner øverst på min liste Endret 19. februar 2005 av Goebbels Lenke til kommentar
T.L Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Tool - H Tool - pushit, live på Salival, på begynnelsen da Maynard snakker. Pink Floyd - Shine on you crazy diamonds Remedy - never again Smashing pumpkins - tonight Alt jeg kommer på akkurat nå... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Tool - pushit, live på Salival, på begynnelsen da Maynard snakker. For å ikke snakke om slutten på sangen, etter den har bygd seg opp i mange minutter så kommer du til et høydepunkt så synger han "IT WILL END NO OTHER WAY" Etter da blir jeg helt matt Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Sigur Rós - Bium bium bambalo Den må bare høres, det er ikke mulig å beskrive hvor vakker denne sangen er. Endret 20. februar 2005 av Vooon Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Alt av LOTR. Får meg til å tenke på filmene Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 En god del av soloene til Tom Morello fra Rage Against the Machine får jeg frysninger av. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Eneste jeg kommer på nå er Immortal - Beyond the north waves og Pink Floyd - Hey You. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Devin Townsend - Tiny Tears Red Harvest - Godtech Björk - Bacherlorette Strapping Young Lad - Velvet Kevorkian/All Hail The New Flesh Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Minimalistisk, men treffer hver eneste gang: Arvo Pärt - Frates (med Keith Jarrett og Gidon Kremer). Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Er ikke en sang, på en måte, fordi det er et live-opptak. Live-opptaket er altså av ATB live @ trance energy. Akkurat der han kutter mellom Exploration of Space og en annen sang i et mellomrom(der "refrenget" begynner på nytt), så får han til at det passer perfekt med en lyd der. Er sikkert ikke så vanskelig eller stort å gjøre det, men er tøft uansett Cosmic Gate - Exploration of Space (Club mix) er for så vidt en tøff sang også. Er mange andre sanger jeg får frysninger av, men det var dette jeg kom på nå Endret 19. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Gjallarhorn - Suvetar Hedningarna - Tina Vieri Vãrttinã - Emoni ennen K.B Berg - Vuggesang for en død far 16 Horsepower - Outlaw song Eloy - The answer og en hel haug til Anathema - One last goodbye Talk Talk - April 5th Garbarek/Garnås - Psalm Sanna Kurki-suonio - Stort sett alt. Kayak - Merlin (merklig nok) Anyone's Daughter - Adonis Genesis - The Lamia Raga Rockers - Blaff (elsker teksten) Pheww...det ble noen det gitt, og jeg kunne sikkert ramset opp 20 til. Endret 19. februar 2005 av TAAB Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 kan legge til at jeg får frysninger av store deler av S&M albumet til Metallica. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 kan legge til at jeg får frysninger av store deler av S&M albumet til Metallica. What he said. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Tool - pushit, live på Salival The Mars Volta - The Widow At the Drive-In - Cosmonaut John Frusciante - First Season Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Dire Straits - On every street Nils Lofgren - Black books Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hmm... Vel, blant annet Dimmu Borgir -> Masses For The New Messiah, Dimmu Borgir -> Hunnerkongens Sorgsvarte Ferd Over Steppene, Dimmu Borgir -> Tormentor Of Christian Souls, Sirenia -> Voices Within, Agathodaimon -> Cellos For The Insatiable, Children Of Bodom -> Mask Of Sanity, In Flames -> Insipid 2000 og Crematory -> Temple Of Love er skremmende bra, men jeg får ikke gåsehud av dem... Hiver meg med på Sirenia - The Fall Within! Ellers: Dream Theater - A Change of Seasons Dream Theater - Space Dye-Vest Dream Theater - Metropolis Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Å det er mange, men for å ta et par jeg hører på atm. så må det bli: Nightwish - Beauty & the Beast(live fra "From Wishes to Eternity") VNV Nation - Fragments(splinter) Chorusen på Within Temptation - Everything dies Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) hmm... må vel bli Pink Floyd soloene (har btw lagd en mp3 med alle de beste, 12 min lang mp3 med bare soloer) metallica - the unforgiven soloen på gary moore - still got the blues og ja.. soloen på sum41 - the bitter end (resten av sangen suger ) med andre ord jeg liker soloer Endret 20. februar 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Altfor mange.. Et par: "Tom's diner", Suzanne Vega. Versjonen uten det irriterende plastikk rytmeboks sporet i bakgrunnen, bare Suzanne's stemme. Herlig, enkel og veldig fengende låt. Låten finnes på albumet "Solitude Standing", som jeg vil anbefale på det varmeste. Koster under £8 fra Play.com. Det er 2 versjoner av låten på den CDen. "Streets of Philadelphia", Bruce Springsteen. Får gåsehud bare av å nevne den. "Unfinished Sympathy", Massive Attack. Oppdaget musikken deres etter at jeg så den videoen på MTV for maange år siden. Videoen er vakker på en spesiell, minimalistisk måte. "Nothing else matters", Metallica.. "More than words", Extreme. Versjonen uten tonnevis av studioklan, den som er helt naken. Bare de to og gitaren. "November rain", Guns n Roses. Stemningsfull låt og video. "Rosemary", Lenny kravitz. "Are you the one that I've been waiting for", Nick Cave "The ship song", Nick Cave "Where the wild roses grow", Nick Cave ... ja jeg liker musikken hans En DRØSS av Anne Grete Preus låter "Sowing the seeds of love", Tears for fears Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg